جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۰۸:۰۵

زمینه شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی معلولان فراهم شود

رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی گفت: زمینه شناسایی و پرورش استعدادهای معلولان در حوزه های مختلف ورزشی بایستی فراهم شود، تا شاهد رشد بیشتر این افراد در جامعه باشیم.

رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی:

زمینه شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی معلولان فراهم شود

ابراهیم نصیری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تاکنون افتخارات بسیاری توسط ورزشکاران و جانبازان و معلولین کشور و همچنین استان مرکزی در عرصه‌های مختلف ورزشی به ویژه پارالمپیک کسب شده است.

رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولین استان مرکزی افزود: با همراهی و همکاری مسئولین امر در استان مرکزی بایستی زمینه شناسایی و پرورش استعدادهای معلولین فراهم شود، تا این قشر به موفقیت‌های بیشتر در عرصه های مختلف از جمله ورزش دست پیدا کنند.

نصیری خاطرنشان کرد: تاکنون ورزشکاران معلول با موفقیت های خود در عرصه های مختلف فرهنگی، ورزشی، علمی و … ثابت کرده‌ اند که معلولیت محدودیت نیست و عزت نفس و خودباوری این قشر با وجود برخی محدودیت‌های بسیار قابل ستایش است.

نصیری تصریح کرد: هیات ورزشی معلولین و جانبازان استان مرکزی با برنامه ریزی به دنبال کشف استعدادها و شناسایی نخبه های ورزشی بین این گروه از جامعه است تا پس از شناسایی نسبت به پرورش آنها اقدام کند.

رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولین استان مرکزی عنوان کرد: طی روزهای اخیر جشن ملی پارالمپیک به همت هیات ورزشی جانبازان و معلولین با همکاری و مشارکت اداره کل بهزیستی و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با حضور ۱۱۰ ورزشکار استان در رشته‌های مختلف ورزشی در اراک برگزار شد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت