جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۲۳:۱۵

اگر زمان به چهار سال قبل بازمی‌گشت قطعاً فیلم تبلیغاتی روحانی را نمی‌ساختم/ عده‌ای در داخل و خارج در اندیشه زنده کردن فتنه هستند

حسین دهباشی مشاور روحانی در انتخابات 92 گفت: اگر زمان به چهار سال قبل بازمی‌گشت قطعاً فیلم تبلیغاتی رئیس‌جمهور را نمی‌ساختم.

مشاور روحانی در انتخابات 92:

اگر زمان به چهار سال قبل بازمی‌گشت قطعاً فیلم تبلیغاتی روحانی را نمی‌ساختم/ عده‌ای در داخل و خارج در اندیشه زنده کردن فتنه هستند

به نقل از فارس، حسین دهباشی شامگاه امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پایه سردشت اراک اظهار کرد: امروز ایران امن‌ترین منطقه جهان است، این امنیت به راحتی به دست نیامده و نباید راحت آن را از دست بدهیم.

وی تصریح کرد: زخم فتنه 88 هنوز در کشور تازه است، ایران در دوران فتنه شرایط سختی را پشت سر گذاشت؛ اما خوشبختانه با بصیرت رهبری و مردم فتنه خاموش و از بین رفت.

مشاور روحانی در انتخابات 92 ادامه داد: امروز عده‌ای در داخل و خارج در اندیشه تازه کردن و زنده کردن فتنه هستند و از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم خود بهره می‌برند.

دهباشی با اشاره به ساخت مستند رئیس‌جمهور در سال 92 گفت: اگر زمان به چهار سال قبل بازمی‌گشت قطعاً فیلم تبلیغاتی رئیس‌جمهور را نمی‌ساختم، همچنان که در این دوره مستند هیچ‌یک از نامزدهای انتخاباتی را نخواهم ساخت.

وی با اشاره به مذاکره هسته‌ای بیان کرد: من یکی از مخالفان سرخت دولت یازدهم در برجام بودم و با کار روحانی در مذاکرات موافق نبودم؛ می‌دانستم که از آمریکا چیزی عاید ملت ایران نمی‌شود.

 مشاور روحانی در انتخابات 92 ادامه داد: کاندیداها و متصدیان امر تبلیغات باید افکار عمومی را به سمت و سویی درست هدایت کنند، اخلاق گوهر وجودی انسان‌ها است  که اگر از بین برود قطعاً به وجود نخواهد آمد، پس مراقب حرکات و رفتارمان در مقابل دیگران بود.

 دهباشی خاطرنشان کرد: تمام نامزدهای ریاست جمهوری از طرف شورای نگهبان تائید صلاحیت شده‌اند، هیچ‌یک از آنها خائن یا دروغ‌گو نیستند و ما موظفیم طبق وعده‌ای که داده‌ایم پای صندوق رأی برویم و نامزد مورد نظر را انتخاب کنیم.

مشاور روحانی در انتخابات 92 ادامه داد: در شبکه اجتماعی نیز گفته‌ام که من به آقای روحانی رأی نمی‌دهم و نامزد دیگری را در نظر دارم.

دهباشی خاطرنشان کرد: حقوق‌های نجومی فقط در دولت فعلی نبوده، بلکه در دولت قبل هم وجود داشته است نباید این دولت را مقصر بدانیم اگر از دولت قبل حمایت می‌کنید باید نقطه‌ضعف‌های آن را نیز بیا کرد.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت