سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۲۵:۳۱

رونمایی از اطلاع‌نگاشت بانوان شهید استان مرکزی

دبیر اجلاسیه بانوان در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی از رونمایی اطلاع‌نگاشت بانوان شهید استان مرکزی خبر داد.

فرهنگی/اجتماعی؛

رونمایی از اطلاع‌نگاشت بانوان شهید استان مرکزی

راضیه مجاوری دبیر اجلاسیه بانوان در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در حاشیه اعزام دانشجویان استان مرکزی به اردوی راهیان نور در گفتگو با دیار آفتاب؛گفت: برنامه بدرقه دانشجویان استان مرکزی به سرزمین نور با عنوان “اولین گردهمایی تجلی الگوی سوم” توسط کمیته بانوان کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان برگزار شد.

مجاوری اظهار کرد: این اعزام برای اولین بار در استان مرکزی و به‌صورت سازمان‌دهی شده در اردوی راهیان نور دانشجویی اتفاق افتاد.

وی افزود: جریان سازی گفتمان الگوی سوم زن نه شرقی و نه غربی و نقش‌آفرینی این الگوی سوم در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اهداف این اعزام است.

مجاوری افزود: همچنین در راستای اعزام بانوان راوی شبکه الگوی سوم در راهیان نور مدنظر بود که در پی این اتفاق با توجه به شبکه الگوی سوم، افرادی را که به‌عنوان راوی عضویت این شبکه را پذیرفته بودند در این مراسم دعوت شدند.

دبیر اجلاسیه بانوان در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی اظهار کرد: راویانی که در این مراسم حضور داشتند برای روایت گری خاطراتشان در مقطع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  همراه دانشجویان و هم‌سفر با آن‌ها در سرزمین نور حضور پیدا می‌کنند.

وی عنوان کرد: همچنین در کنار این برنامه نقشه اینفوگرافیک یا اطلاع‌نگاشت بانوان شهید استان مرکزی که به‌صورت شهرستانی اسامی قطعی و نهایی خانم‌های شهید را معین کرده‌ایم توسط خانم مریم صفایی خواهر شهیده بزرگوار زهرا صفایی آماده‌شده است رونمایی شد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت