جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۵۱:۰۳

روند صدور مجوز فعالیت‌های اشتغال‌زا در استان مرکزی سرعت می‌یابد

استاندار مرکزی گفت: مجموعه مدیریتی استان مرکزی خواهان و پیگیری استقرار واحد تولیدی رنو در ساوه است و روند صدور مجوز فعالیت‌های اشتغال‌زا در استان مرکزی سرعت می‌یابد.

روند صدور مجوز فعالیت‌های اشتغال‌زا در استان مرکزی سرعت می‌یابد

ظرفیت تولید برق استان مرکزی

روند صدور مجوز فعالیت‌های اشتغال‌زا در استان مرکزی سرعت می‌یابد

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،سیدعلی آقازاده شامگاه پنجشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی استان مرکزی اظهار داشت: مجموعه این استان خواهان حمایت دولت در استقرار واحد تولیدی رنو در استان هستند و حضور کارخانه رنو در استان مرکزی ده‌ها هزار میلیارد گردش مالی استان را افزایش می‌دهد و توسعه تولید و صنعت را هم به دنبال دارد.

سیدعلی آقازاده خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد عملکرد دولت در استان مرکزی و کشور هر سال بهبود یافته و این نشان از تحقق اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی توسط مسئولان و دولتمردان است.

سیدعلی آقازاده افزود: افزایش اختیارات مدیریت استان در بخش‌های مختلف صنعتی به دنبال افزایش امکان است و جریان ارائه مجوزها نیز با سرعت بالاتری انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: هر سال به رغم تهدیدهای دشمنان عملکرد کشور و استان بهتر از سال قبل می‌شود و این نشان می‌دهد اقتصاد مقاومتی در کشور خوب فهمیده و تعریف می‌شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی بازدید از 7 شهرستان و 20 پروژه انجام شد و با عنایت ویژه وزیر جمع‌بندی خوبی در راستای صنایع بزرگ استان انجام شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت