جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۵۲:۰۷

روند تکمیل پروژه مجموعه ورزشی کارگران دلیجان تسریع شود

روند تکمیل پروژه مجموعه ورزشی کارگران دلیجان تسریع شود به نقل از مهر، علیرضا سلیمی روز سه شنبه در نشست با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان دلیجان، اظهار داشت: احداث و راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی دلیجان یکی از اقدامات کارآمد در حوزه توسعه خدمات بهداشت و درمان در این شهرستان بود […]

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

روند تکمیل پروژه مجموعه ورزشی کارگران دلیجان تسریع شود

مجموعه ورزشی کارگران دلیجان

روند تکمیل پروژه مجموعه ورزشی کارگران دلیجان تسریع شود

به نقل از مهر، علیرضا سلیمی روز سه شنبه در نشست با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان دلیجان، اظهار داشت: احداث و راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی دلیجان یکی از اقدامات کارآمد در حوزه توسعه خدمات بهداشت و درمان در این شهرستان بود که هفت میلیارد تومان هزینه در بر داشت.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: در رابطه با پروژه مجموعه ورزشی کارگران دلیجان، برای افتتاح آن حتما باید پیمانکار طرح، نواقص موجود را برطرف کند تا از این پروژه در کشور بی نظیر است هر چه سریعتر رونمایی شود.

سلیمی بیان کرد: طرح احداث خانه بازنشستگان دلیجان که کلنگ زنی آن انجام شد، به دلیل عمل نکردن دولت به تعهدات خود ناتمام مانده که در این مورد گلایه وجود دارد.

وی خاطرنشان ساخت: در اجرای این طرح رایزنی و نامه نگاری های لازم انجام شده اما چون درخواست زمین رایگان داشتیم، دولت همکاری نکرد و باید مبلغی برای خرید زمین پرداخت شود تا عملیات احداث آغاز گردد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع تغییر عنوان درمانگاه دلیجان به درمانگاه تخصصی در دست پیگیری است و در این خصوص جذب نیرو و پرسنل این درمانگاه از متقاضیان و پذیرفته شدگان در آزمون، با اولویت ایثارگری و بومی بودن بهره گرفته می شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در رابطه با نظام حقوق و دستمزد و حقوق بازنشستگان ادامه داد: مساله همسان سازی سیستم حقوق و دستمزد، قانون است و باید انجام شود و قطعا بازنشستگان با توجه به شرایط زندگی، احتیاج بیشتری به این مساله دارند.

سلیمی گفت: در حال حاضر دو هزار و ۵۰۰ بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی در شهرستان دلیجان وجود دارد که نسبت به جمعیت این شهر رقم بزرگی است و با توجه به شرایط، این نسبت در آینده باز هم افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت