جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۳:۳۰:۱۷

روستاهای استان مرکزی تسهیلات اشتغالزایی را به‌عنوان کلید “توسعه اقتصادی” مورد توجه قرار دهند

استاندار مرکزی گفت: بهره‌گیری از تسهیلات ارزان قیمت به منظور اشتغالزایی و ایجاد کارگاه‌های کوچک کسب و کار به عنوان کلید توسعه اقتصادی روستاها هستند و باید با جدیت پیگیری و مورد توجه ویژه قرار گیرند.

روستاهای استان مرکزی تسهیلات اشتغالزایی را به‌عنوان کلید “توسعه اقتصادی” مورد توجه قرار دهند

تسهیلات اشتغالزایی را به‌عنوان کلید "توسعه اقتصادی"

روستاهای استان مرکزی تسهیلات اشتغالزایی را به‌عنوان کلید “توسعه اقتصادی” مورد توجه قرار دهند

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،سیدعلی آقازاده ظهر امروز در دیدار با مردم روستای گازران از توابع خنداب، اظهار داشت: بهره‌گیری از تسهیلات ارزان قیمت به منظور اشتغال‌زایی و ایجاد کارگاه‌های کوچک کسب و کار به عنوان کلید توسعه اقتصادی روستاها هستند و باید با جدیت پیگیری شده و به آن توجه ویژه شود.

وی افزود: دولت دوازدهم 200 میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد 6 درصد را برای مناطق روستایی اختصاص داده که دوره تنفس 2 ساله و بازپرداخت پنج ساله دارد که از این فرصت باید در روستاها به شکل هدفمند استفاده شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: هدف از این اقدام برطرف کردن معضل بیکاری است که انجام مراحل اداری به منظور آن باید با سرعت بیشتری پیموده شود و مسئولان به شکل جدی آن را پیگیری کنند تا هرچه زودتر بتوانیم معضل بیکاری را کاهش دهیم.

آقازاده بیان کرد: ملت ایران به‌ویژه مردم مناطق روستایی ما شایسته فشارهای اقتصادی و بیکاری نیستند، بنابراین لازم است که مشکلات اقتصادی جامعه با یک برنامه هدفمند برطرف و مشکل‌گشایی شوند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی سرمایه عظیم مردمی است که با رهبری داهیانه امام راحل در بهمن سال 57 به پیروزی رسید، ارزش‌های فرهنگی و دینی را زنده کرد و پیام آزادی‌خواهی و عزت‌مندی را به گوش جهانیان رساند.

استاندار مرکزی عنوان کرد: نسل چهارم انقلاب اسلامی که جوانان و نوجوان هستند و به‌عنوان وارثان جهاد و شهادت از آنها یاد می‌شود باید با پرچم تعهد و استمرار راه شهدا و امام راحل را  ادامه دهند و برای نظام اسلامی موفقیت‌های بیشتری را ایجاد کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت