سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۳۴:۵۵

اینجا آبادی است و حس زندگی جاریست

زندگی در روستا بر خلاف شهر نشینی، آدمی را از هر جنجال و قیل و قال و دود و دم رهایی می بخشد، چون اینجا آبادی است و حس زندگی جاریست .

تصاویری دیدنی از زندگی در روستاهای سربند استان مرکزی؛

اینجا آبادی است و حس زندگی جاریست

به نقل از پایگاه خبری شازند ما، در زندگی روستایی آرامش نقش اصلی را بازی می‌کند و همین آرامش حاکم بر فضای روستاها است که آن‌هایی را که به دنبال گوشه دنجی برای ساعتی آسودن و دوری از هیاهوی شهر هستند را مجذوب خود می‌کند چون اینجا آبادی است و حس زندگی جاریست .

زندگي روستا هنوز هم خالي از سر و صداست و فرسوده شدن از سختي ها و هياهوي زندگي شهرنشيني غايب هميشگي آن، در روستاست كه شادي ها و غم ها تقسيم مي شوند، آدم ها به هم نزديك ترند و آنجاست كه همسايه از حال همسايه خبر دارد.

در زندگی روستایی آرامش نقش اصلی را بازی می کند؛ یکی از مهمترین ویژگی ها و برتری های زندگی روستایی نسبت به زندگی شهری هم, همین آرامش است که تنها در روستاها میتوان به آن رسید؛ زندگی در روستا آدمی را از هر جنجال و قیل و قال و دود و دم رهایی می بخشد.

اینجا «فیزیانه» و «ملهم» است، روستاهایی با دیوارهای یک‌دست کاه‌گلی از توابع بخش سربند شهرستان شازند که هنوز سایه ساخت‌وسازهای بی‌رویه بر آن‌ها سایه نیفکنده است. و علی‌رغم کمبودها و کاستی ها، زندگی در آنها به زیبایی جاری است.

عکاس: حسین نوروزی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت