پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۴۷:۴۵

روز قدس روز انس و الفت مسلمانان در راه آزادی فلسطین است/ دشمن اصلی ما آمریکا و مزدوران امریکا هستند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک گفت: روز قدس روز همبستگی امت اسلام و روز انس و الفت مسلمانان در راه آزادسازی قدس شریف است.

آیت الله دری نجف آبادی:

روز قدس روز انس و الفت مسلمانان در راه آزادی فلسطین است/ دشمن اصلی ما آمریکا و مزدوران امریکا هستند

جناح‌بازی‌ سیاسی

روز قدس روز انس و الفت مسلمانان در راه آزادی فلسطین است/ دشمن اصلی ما آمریکا و مزدوران امریکا هستند

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه با قدردانی از حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس روز همبستگی امت اسلام و روز انس و الفت مسلمانان در راه آزادسازی قدس شریف است.

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اهمیت روز قدس افزود: روز قدس روز پایداری و استقامت در راه دین و روز گفتن نه بزرگ به استکبار و مستکبرین است.

وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای احراف اذهان عمومی از مسئله فلسلین عنوان کرد: تشکیل گروههای تروریستی مثل داعش در منطقه و پرداختن به آن برای انصراف و انحراف اذهان عمومی از مسئله فلسطین و جنایات صهیونیستهای اسرائیلی است.

امام جمعه اراک مقصود استکبار جهانی در جهان اسلام را ایجاد تنش در منطقه و غارت سرمایه ها و منابع مسلمانان عنوان کرد و ادامه داد: مسلمانان کشورهای مختلف باید مثل انگشتان یک دست مشت شوند و مقابل صهیونیسم بایستند.

حمله موشکی به داعش سیلی محکمی به همه دشمنان بود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اعلام حمایت از اقدام به جای سپاه در هدف قرار دادن مواضع تروریستهای تکفیری در دیرالزور تأکید کرد: برای هدف قرار دادن مأمن های داعش در فاصله 650 کیلومتری مرزهای ایران باید به نیروهای سپاه دست مریزاد گفت.

آیت الله دری افزود: حمله موشکی به مواضع داعش قدرت جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان نشان داد و به دشمنان ما فهماند که اگر دست از پا خطا کنند سیلی محکمی خواهند خورد.

وی با تبریک هفته قوه قضائیه بیان کرد: برای تمامی سازمانها و نهادهای وابسته به قوه قضائیه آرزوی توفیق الهی داریم و امیدوارم که دستگاه قضایی با قدرت و صلابت برای تقویت امنیت ملی، برخورد با جرائم سازمان یافته و مواد مخدرتلاش کند و شاهد برخورد قاطعانه با فساد و دزدی های سازمان یافته باشیم.

امام جمعه اراک با اشاره به ضریب امنیتی بالای استان مرکزی افزود: برای امنیت کشور خود را مدیون شهدا می دانیم و به خانواده شهدا و مردم شهیدپرورمان دورود می فرستیم چون توطئه دشمنان با بیداری و آگاهی و حضور مردم خنثی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به شخصیت شهید بهشتی عنوان کرد: هفت تیر سالروز شهادت پنج شهید استان مرکزی در این حادثه انفجار حزب جمهوری اسلامی شهیدان حجت الاسلام علی هاشمی سنجانی، حجت الاسلام محمدحسین صادقی، حجت‌الا سلام دکتر غلامرضا دانش آشتیانی، محمد بالاگر و علی اصغر آقازمانی در را گرامی می داریم.

دشمن اصلی ما آمریکا و مزدوران امریکا هستند

آیت الله دری نجف آبادی با گرامیداشت شهدای بمباران شیمیایی سردشت و حلبچه گفت: نتیجه بمباران شیمیایی سردشت توسط رزیم بعثی چهارهزار مصدوم و بیش از صد شهید بود و در حلبچه پنج هزار نفر جان خود را از دست دادند؛ صدام این کارها را باحمایت امریکا و کشورهای غربی انجام داد.

وی ادامه داد: امروز هم همان کشورها از تروریستهای تکفیری و رژیمهای متحجر منطقه حمایت می کنند و در واقع داعش، آل سعود و اسرائیل همه از سیئات امریکا هستند و دشمن اصلی ما آمریکا و مزدوران امریکا هستند.

آیت الله دری در پایان از همه نهادها و افرادی که در برپایی مراسمات ماه مبارک رمضان بویژه روز قدس تلاش کردند تشکر کردند.

 

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت