دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۵۰:۰۷

روز قدس؛ پیام تنفر جهان اسلام از رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از فلسطین است/سرلشکر «صفوی» سخنران ویژه روز قدس در اراک

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: پیام حضور منسجم مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس اعلام خشم و انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

روز قدس؛ پیام تنفر جهان اسلام از رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از فلسطین است/سرلشکر «صفوی» سخنران ویژه روز قدس در اراک

روز قدس

روز قدس؛ پیام تنفر جهان اسلام از رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از فلسطین است/سرلشکر «صفوی» سخنران ویژه روز قدس در اراک

حجت‌الاسلام عباس هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس با تاکید بر حضور حداکثری و منسجم آحاد مردم در این راهپیمایی گفت: هدف از راهپیمایی روز جهانی قدس، احیای مطالبات اسلامی است.

وی افزود: اگر در سال ۵۸ این مراسم تنها در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد امروزه شاهدیم که پیام امام راحل ما به جهان صادر شده است و راهپیمایی این روز در اکثر کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه اهدافی که تحت عناوین شعار از سوی بزرگان دینی برگزار می‌شود و متاسفانه بسیاری از ما نسبت به این شعارها نگاه سطحی داریم، در حقیقت خط مشی و نقشه راه هستند تا بتوانیم با عمل به آن‌ها به قله‌های عزت، اقتدار، استقلال و پیروزی دست پیدا کنیم.

راهبرد جمهوری اسلامی ایران نابودی رژیم صهیونیستی است

هاشمی به عهدشکنی و گستاخی رئیس جمهور آمریکا در خروج از برجام و نیز به رسمیت شناختن شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران نابودی رژیم صهیونیستی است و حضور منسجم مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس در حقیقت اعلام خشم و انزجار از جنایات این غده سرطانی است.

وی با یادآوری این موضوع که نزدیکی جبهه مقاومت به مرزهای اسرائیل امروزه به کابوسی برای دشمنان اسلام تبدیل شده است، افزود: ابتکار راهبردی و تاریخ‌ساز حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و فرصت‌سازی هوشمندانه و تمام عیار برای ایجاد مقاومت ضدصهیونیستی و اعلام برائت جهانی از اسرائیل غاصب و حمایت از ملت فلسطین با گذشت ۴۰ سال همچنان چالش حل ناشدنی نظام سلطه و صهیونیسم به شمار می‌رود.

دشمنان همواره در مسیر انقلاب اسلامی مانع تراشی می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان در مقابل این پیشرفت و مقاومت جهان اسلام ساکت ننشسته و برای اینکه بتواند مانع تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی شود همواره به دنبال ایجاد سد بر سر راه این هدف والا بوده‌اند.

هاشمی بر لزوم آگاهی بخشی به جامعه درخصوص اهداف شوم دشمنان باتوجه به جریان اخیر تاکید و اظهار کرد: امروز هم می‌بایست در امتداد حرکت انقلاب پیش برویم و فشارهایی را که دشمنان بر این نظام وارد می‌کنند را بشکنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به برنامه‌های در نظر گرفته شده در سطح استان مرکزی برای روز قدس اشاره کرد و گفت: پوشش خبری و پخش زنده راهپیمایی از سوی صدا و سیما، فضاسازی مصلی‌های نماز جمعه و سطح شهرستان‌ها به منظور اطلاع رسانی حداکثری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی با عنوان «نام و یاد قدس و روز انتفاضه فلسطین»، مشارکت شهرداری در جابجایی راهپیمایان و… از جمله برنامه‌هایی است که با مشارکت سایر نهادهای ذی‌ربط بایستی انجام شود.

سرلشکر «صفوی» سخنران ویژه روز قدس در اراک

وی خاطرنشان کرد: براساس آخرین برنامه‌ریزی انجام شده تا به این لحظه سخنران راهپیمایی روز قدس در اراک سرلشکر صفوی (دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا) خواهد بود و زمان شروع مراسم از ساعت ۱۱ و مسیر راهپیمایی در اراک از میدان شهدا به سمت خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل‌الله نوری و مصلی بیت‌المقدس این شهرستان است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت