یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۳۶:۲۷

روحیه استکبارستیزی باید در جامعه تقویت شود

فرماندار خمین گفت: تقویت روحیه استکبارستیزی در جامعه مهم و ضروری است و ملت ایران در ۱۳ آبان پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی ترامپ می‌دهند.

فرماندار خمین:

روحیه استکبارستیزی باید در جامعه تقویت شود

روحیه استکبارستیزی

روحیه استکبارستیزی باید در جامعه تقویت شود

به نقل از تسنیم، سیدمهدی ساداتی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز ملی 13 آبان با اشاره به فلسفه نام‌گذاری روز 13 آبان به روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: در این روز سه رویداد مهم در سال‌های مختلف تاریخ انقلاب رخ داده است و نخستین رویداد آن تبعید حضرت امام (ره) در سال 42 به کشور ترکیه به سبب اعتراض ایشان به قانون کاپیتولاسیون و افشاگری علیه اسرائیل وآمریکا بود.

وی افزود: دومین رویداد 14 سال بعد از تبعید حضرت امام (ره) در 13 آبان 57 مربوط به تجمع دانش آموزان در دانشگاه تهران و شهادت تعداد 56 تن از دانش آموزان به وقوع پیوست و رویداد سوم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مبارز پیرو خط امام (ره) در 13 آبان سال 58 بود که هویت هر سه رخداد تاریخی مبارزه با استکبار جهانی است این روز به روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است .

فرماندار خمین تصریح کرد: با توجه به اینکه 13 آبان به نام روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده اما این روز متعلق به قشر خاصی نیست و در مراسم گرامی‌داشت این روز همه آحاد جامعه باید حضور فعال داشته باشند.

ساداتی با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی گفت: با توجه به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره برجام و سپاه پاسداران و اعمال تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی راهپیمایی حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال نسبت به سال‌های گذشته ضروری و پررنگ‌تر از گذشته است.

وی ادامه داد: تقویت روحیه استکبارستیزی در بین آحاد جامعه و ارتقای آگاهی نسل جوان به ویژه دانش‌آموزان نسبت به سیاست‌های خصمانه دشمنان نظام به ویژه آمریکا باید در رئوس برنامه‌های گرامی‌داشت یوم الله 13 آبان امسال گنجانده شود.

فرماندار خمین خاطرنشان کرد: راهپیمایی 13 آبان امسال یک مانور زیبا و مقدمه مراسم با شکوه اربعین حسینی است و باید با شکوه وعظمت بیشتری برگزار شود.

ساداتی عنوان کرد: برگزاری مراسم صبحگاه دانش آموزی در تمام مدارس شهرستان و تبیین سیاست‌های حضرت امام (ره) در بحث مبارزه با استکبار برای دانش آموزان در دستور کار مدیریت آموزش وپرورش شهرستان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی به مخاطبان و جامعه هدف درباره مراسم راهپیمایی و محل تجمع بزرگ راهپیمایان در محل ورزشگاه شهید رجایی از طریق مدیران مدارس، روسای دانشگاه‌ها، حوزه‌های علیمه، کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد، پایگاه‌های بسیج، دستگاه‌های دولتی، تریبون نماز جمه و مساجد سطح شهر انجام شود.

فرماندار خمین افزود: همچنین برنامه ریزی برای برگزاری راهپیمایی در روستاهای بزرگ به ویژه مراکز دهستان‌ها توسط بخشداران و اعضای شوراهای روستاها ی بخش مرکزی و کمره انجام شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت