دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۴۱:۰۵

روابط عمومی در آشنایی مردم با حقوق خود نقش مهمی دارد

فرماندار خمین گفت: روابط عمومی دستگاه‌ها به عنوان پل بین مردم و مسئولان، با ایجاد آگاهی در سطح جامعه نقش مهمی در آشنایی اقشار مختلف با حقوقشان دارد.

فرماندار خمین:

روابط عمومی در آشنایی مردم با حقوق خود نقش مهمی دارد

«احمد طهرانی» روز شنبه در نشست هم اندیشی مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی خمین افزود: روابط عمومی ها قدرت جریان سازی را در میان افکار عمومی دارند و پویایی و به روز بودن مهمترین ویژگی آنهااست.
وی با اشاره به تلاش دشمنان در ایجاد یاس و نارضایتی در جامعه اظهار داشت: روابط عمومی‌ها نقش بسزایی در افزایش اعتماد عمومی و آگاهی بخشی در جامعه دارند و وظیفه آنها شناسایی کانون‌های نارضایتی و رفع آن و کمک به مدیران در ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.
فرماندار خمین بیان کرد:  روابط عمومی‌ها در موفقیت دستگاه های اجرایی و خروجی عملکرد مدیران نقش مستقیمی ایفا می کنند و تبدیل تهدیدها به فرصت و فرصت ها به عینیت از ویژگی‌های آنها است.
طهرانی تاکید کرد: نقش کنونی روابط عمومی ها در عصر ارتباطات بسیار جدی‌تر، پررنگ‌تر و تاثیرگذارتر از قبل است چرا که  با وجود فضای مجازی، فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، سرعت انتقال اخبار در این دوران مهم است.
وی تصریح کرد: مسئولان و فعالان روابط عمومی ها باید فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی را شناسایی و در راستای بهره مندی از مزیت‌های آن برنامه‌ریزی کنند.
وی با اشاره به نقش مؤثر رسانه‌های گروهی و فضای مجازی در اطلاع رسانی شفاف، به موقع، صحیح و سریع مربوط به شیوع ویروس کرونا گفت: اقدام به موقع روابط عمومی ها و خبرگزاری ها سبب آگاهی جامعه از اقدامات محدودکننده شد و از بروز شایعات بی اساس در این خصوص جلوگیری کرد.
در پایان این نشست از مسئولان روابط عمومی‌های فرمانداری، دانشکده علوم پزشکی، اداره ورزش و جوانان، شهرداری، آموزش و پرورش  و موسسه تنظیم آثارامام خمینی (ره) در خمین تجلیل شد.
خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی واقع شده و یک نشریه و ۲ خبرگزاری در این شهرستان فعالیت دارند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت