چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۵:۵۲:۰۷

رقابت ۱۴۰ اثر در جشنواره «جابرابن حیان» مدارس ابتدایی شازند

مدیر آموزش و پرورش شازند گفت: تعداد ۱۴۰ اثر از دانش آموزان ابتدایی ۳۶ آموزشگاه شازند در جشنواره جابرابن حیان شهرستان شرکت داده شده است این آثار که مورد داوری قرار گرفته و برگزیدگان در مرحله استانی حضور پیدا می کنند.

رقابت ۱۴۰ اثر در جشنواره «جابرابن حیان» مدارس ابتدایی شازند

جشنواره «جابرابن حیان»

رقابت ۱۴۰ اثر در جشنواره «جابرابن حیان» مدارس ابتدایی شازند

برگزیدگان در مرحله استانی حضور پیدا می کنند.

به نقل از دیار آفتاب؛کمال آبادی، مدیر آموزش و پرورش شازندگفت: به منظور پویایی و با نشاط شدن تعلیم و تربیت، نهادینه کردن تحقیق، پژوهش، کار گروهی و خلاقیت بین دانش آموزان و همچنین پرورش تفکر با مشارکت اولیا دانش آموزان هرساله جشنواره جابربن حیان برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره جابر ابن حیان بیشتر به دنبال کشف استعداد ها و پرورش توانمندی های دانش آموزان است که دانش آموزان در زمینه های مورد علاقه خود اقدام به ساخت اثر می کنند.

مدیر آموزش و پرورش شازند با بیان اینکه این جشنواره باعث ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش و تقویت روحیه کنجکاوی دانش‌آموزان می شود تصریح کرد: جشنواره جابر بن حیان قصد دارد پژوهش و مشارکت در کارگروهی را در دانش‌آموزان نهادینه کند.

کمال آبادی افزود: تعداد ۱۴۰ اثر از  دانش آموزان ابتدایی ۳۶ آموزشگاه شازند به جشنواره جابرابن حیان شهرستان راه یافته اند که این آثار، برگزیده سطح مدارس بوده و در جشنواره شهرستانی شرکت داده شده است.

وی یادآور شد: آثاری که در جشنواره شهرستانی حضور دارند نیز مورد داوری قرار گرفته و بهترین طرح ها به جشنواره استانی ارسال می شوند.

 

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت