یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۱۶:۰۰

رفع مشکلات مجتمع‌های مسکن مهر بر عهده پیمانکاران طرح است

فیلی گفت: رفع مشکلات ساختمان های مسکن مهر بر عهده پیمانکاران این طرح ها است، چرا که دولت در این زمینه مسئولیتی ندارد و اعتباری درنظر نگرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی:

رفع مشکلات مجتمع‌های مسکن مهر بر عهده پیمانکاران طرح است

رفع مشکلات مجتمع‌های مسکن مهر بر عهده پیمانکاران طرح

رفع مشکلات مجتمع‌های مسکن مهر بر عهده پیمانکاران طرح است

به نقل از استانداری مرکزی، عزیز فیلی در نشست شورای مسکن استان مرکزی اظهار داشت: تعدادهای واحدهای مسکن مهر تحویل شده به مردم در دولت یازدهم بیش از دولت قبل بوده که این نشان از عزم دولت برای تامین حقوق مردمی دارد که آورده بسیاری را در این راه هزینه کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی ادامه داد: یکی از مهمترین نشانه های تعهد دولت به تامین حقوق شهروندی، تلاش برای ساخت با کیفیت ترین مسکن برای مردم در قالب واحدهای مسکن مهر است تا این واحدها مشکلات زیرساختی واحدهای تحویل داده شده قبلی را نداشته باشند.

فیلی بیان کرد: دستگاه های اجرایی از قبیل بنیاد مسکن، اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری ها و دستگاه های خدماتی از قبیل آب منطقه ای، شرکت توزیع برق، شرکت گاز و مخابرات استان باید برای حل مشکلات زیرساختی واحدهای مسکن مهر عزم خود را جزم کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی خاطرنشان ساخت: پیمانکاران مربوطه وظیفه دارند مشکلات ساختمان های مسکن مهر را با هزینه خود برطرف کنند، چرا که دولت هیچ اعتباری در این خصوص تعریف نکرده است.

گفتنی است تامین آب شرب مجتمع یک هزار و ۱۳۱ واحدی شهر جدید امیرکبیر، ایجاد یک تقاطع غیرهمسطح در ورودی این شهر، ایجاد زیرساخت های لازم برای راه اندازی قطار شهر امیرکبیر- اراک – مهاجران، راه اندازی تصفیه خانه شهر مهاجران، واگذاری ۲۰ واحد مسکن مهر شهر کمیجان به مددجویان بهزیستی و رفع نواقص مسکن مهر ۴۱۱ واحدی شهر دلیجان از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت