یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۳۸:۳۶

رفع مشکلات صنفی رانندگان کامیون در استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان مرکزی از رفع مشکلات صنفی رانندگان کامیون و تریلی در استان خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان مرکزی خبر داد

رفع مشکلات صنفی رانندگان کامیون در استان مرکزی

رانندگان کامیون

رفع مشکلات صنفی رانندگان کامیون در استان مرکزی

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به رفع مشکلات صنفی رانندگان کامیون اظهار کرد: در هفته گذشته شاهد اعتراضات صنفی رانندگان کامیون و تریلی در استان و برخی شهرهای کشور بودیم که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، این مشکلات تا حدودی برطرف شده است.

وی تصریح کرد: اضافه تناژ و کم بود نرخ کرایه از مهم‌ترین مشکلات فعالان این صنف بود که با پیگیری‌های انجام شده در بحث تناژ و اضافه‌بار در بخش‌نامه‌ای میزان اضافه‌بار به حالت قبل برگشت و در استان مرکزی هم اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: میزان کرایه حمل بار کامیون‌ها و تریلی‌ها نیز ۲۰ درصد افزایش یافته که شامل رانندگان استان مرکزی هم می‌شود.

زندی‌فر با اشاره به اینکه حق بیمه پرداختی رانندگان از ۴۰۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت و قابل اجراست، گفت: مطابق تصمیم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بازنشستگی و سختی کار رانندگان کامیون با ۲۵ سال سابقه و ۵۵ سال سن اجرا خواهد شد.

به گفته وی در بحث قیمت لوازم یدکی نیز با توافق وزیر صنعت معدن و تجارت و وزیر راه و شهرسازی قیمت‌ها کاهش یافته و این تعدیل قیمت‌ها در بخش‌نامه‌ای در حال اجراست.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت