سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۳:۱۲:۳۱

رفع تنگناهای کارگری از برنامه های حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی است

احمدرضا نوازنی: کاهش مشکلات کارگری و اشتغال جوانان به عنوان اصلی ترین خواسته و مطالبه مردم این استان از برنامه های حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دولت کار و کرامت است.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان مرکزی:

رفع تنگناهای کارگری از برنامه های حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی است

نوازنی

به نقل از ایرنا، رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان مرکزی گفت: کاهش مشکلات کارگری و اشتغال جوانان به عنوان اصلی ترین خواسته و مطالبه مردم این استان از برنامه های حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دولت کار و کرامت است.

احمدرضا نوازنی شامگاه شنبه در جمع حامیان سید ابراهیم رئیسی در مصلی بیت المقدس اراک افزود: ورشکستگی صنایع در استان مرکزی به مانند بیماری مسری یک به یک به کارخانه های استان سرایت می کند که ضروری است این مشکل حل شود.
وی اظهار کرد: مشکلات کارگری در این استان حاد است و نمونه آن کارگران هپکوست که پنج ماه حقوق نگرفته اند و در تحصن در میدان شهدا اراک با تهدید و خشونت مواجه شدند و این در حالی است که دولت فعلی انتقاد را حق می داند .
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان مرکزی گفت: بیکاری جوانان به ویژه جوانان تحصیل کرده که فرصت برای اشتغال آنان فراهم نیست، از دیگر مطالبات مردم استان از دولت کار و کرامت است.
نوازنی، رفع آلودگی هوای اراک، مشکلات زیست محیطی که عامل بیماری های سخت درمان شده را از دیگر مطالبات مردم استان مرکزی عنوان کرد و افزود: با دایر شدن کارخانه ها دود و آلودگی آن برای مردم و سود آن برای افرادی چپاول گر است.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت