سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۴۱:۳۸

رفع تصرف 135هکتار از اراضی دولتی استان مرکزی

علی آقازاده، از رفع تصرف ۱۳۵هکتار از اراضی دولتی این استان در سال ۹۵ خبر داد که ارزش آن بالغ بر۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

سرپرست مدیریت املاک حقوقی راه وشهرسازی استان مرکزی؛

رفع تصرف 135هکتار از اراضی دولتی استان مرکزی

اراضی ملی استان مر کزی

رفع تصرف 135هکتار از اراضی دولتی استان مرکزی

علی آقازاده سرپرست مدیریت املاک حقوقی راه وشهرسازی استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: ارزش اراضی رفع تصرف شده بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برآورده شده است.

آقازاده اظهار کرد: یکی از تکالیف مهم اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی مقابله با ساخت و سازهای غیرقانونی و رفع تصرف از اراضی ملی است که به همت اکیپ‌های آموزش دیده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن مستقر در اداره کل راه و شهرسازی و با تکیه بر گزارشات مردمی به صورت مستمر پایش و رصد می‌شود.

وی ادامه داد: اقدامات صورت گرفته در زمینه رفع تصرف شامل اقدام به موقع در مقابله با تصرفاتی از قبیل ساخت و ساز، دیوارکشی، فنس کشی، پی کنی، شخم زنی، خاکبرداری، شخم زنی و…. در اراضی ملی استان بوده است.

آقا زاده بیان کرد:اخذ صورت مجلس تفکیکی درخصوص ۲۸۵ قطعه زمین (تفکیک درسطح)و همچنین ۵۹۵ واحد مسکونی (تفکیک در طبقات)، بازشماری بالغ بر ۳۳۰۰ پلاک ثبتی در قالب برنامه بازشماری منابع، واگذاری ۴۷۲ واحد مسکونی ویژه اقشار ویژه و سایر واگذاریها در قالب برنامه واگذاری در جهت تکالیف قانونی و فروش زمین مسکونی، طرح ۷۰ پرونده دعاوی و دفاع از پرونده های حقوقی، کیفری، اداری و  در جریان به ارزش ۸/۷ میلیارد تومان از اهم اقدامات سال اخیر مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی است.

سرپرست مدیریت املاک حقوقی راه وشهرسازی استان مرکزی خاطرنشان کرد: حوزه املاک و حقوقی مسئولیت حفظ و حراست ۶۰ هزار هکتار اراضی ملی این استان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت