یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۰۷:۵۹

رضایت مردم با شعار و عوام‌فریبی محقق نمی‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: رضایت مردم با شعار و عوام‌فریبی محقق نمی‌شود.

معاون استاندار مرکزی:

رضایت مردم با شعار و عوام‌فریبی محقق نمی‌شود

شعار و عوام‌فریبی

رضایت مردم با شعار و عوام‌فریبی محقق نمی‌شود

به نقل از تسنیم، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان مرکزی اظهار داشت: ادارات و دستگاه‌ها درراستای ملاقات موثر و بررسی عمل به وعده‌هایی که مدیران به مردم داده‌اند، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و بازدید‌های سرزده و برگزاری جلسات مرتبط نمونه‌ای از این اقدامات است.

وی افزود: درراستای اطلاع‌رسانی به مردم، عملکرد پنج‌ساله دستگاه‌ها به صورت اینفوگرافی ارائه شد، اما شاکله شورای اطلاع‌رسانی درحال تغییر است تا بر مبنای ارائه عملکرد ادارات به مردم باشد، در همین راستا قرار است درگاهی در سایت استانداری ایجاد شود تا نمود گزارش عملکرد ادارات در استانداری قابل مشاهده باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: ارائه عملکرد صادقانه به مردم از موضوعات دیگری است که باید به آن اهمیت داده شود که در دهه فجر تمام ادارت و نهادها پنج عملکرد موثر خود را در مدت پنج ساله مدیریت به صورت اینفوگرافی درآورده و ارائه کردند که درحال حاضر روی سایت ادارات و استانداری قرار دارد.

حقیقی بیان کرد: پرداختن به اموری که جزو وظایف ادارات نیست، یک آفت و بیکاری پنهان به حساب می‌آید و همچنین موازی‌کاری در مسائل اجتماعی در دستگاه‌های مختلف بسیار رخ می‌دهد و از سویی ایجاد زمینه برای ایجاد هم‌افزایی دستگاه‌ها و نظارت بر فعالیت آنان سبب پیشبرد اهداف ما می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله وظایف مهم دستگاه‌ها درراستای حفظ حقوق شهروندی استفاده از ظرفیت سمن‌های علاقمند‌، رعایت حقوق کارکنان و توجه به شایسته سالاری، عمل به جوان‌گرایی و حضور زنان در عرصه مدیریت، عدم صرف وقت و هزینه به اموری که اتلاف وقت است، توجه به برون‌سپاری و اعمال قانون به صورت یکسان برای مردم  است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: رضایت مردم با شعار و عوام فریبی محقق نمی‌شود بلکه وجدان عمومی باید این مهم را در عمل احساس کند.

حقیقی با اشاره به میز خدمت گفت: میز خدمت باید در بهترین نقطه ساختمان جانمایی شود، مسئول آن افرادی مجرب و دارای بیشترین اطلاعات باشند تا بتوانند به بهترین نحو با ارباب‌ رجوع تعامل برقرار کنند و این تکلیف قانونی را انجام دهند.

وی اضافه کرد: استانداری مرکزی حرکت خود را برای جوان‌گرایی مدیران انجام داده و اجرای بخشنامه میز خدمت هم به صورت جدی پیگیری شده و  دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی همواره در تحقق وظایف خود در کشور در بسیاری از موضوعات اجتماعی رتبه نخست را کسب کرده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت