دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۲۵:۴۳

شکایات مردم در خصوص انتخابات شوراها در هیأت‌های نظارت بررسی می‌شود

روابط عمومی دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان اعلام کرد: پس از انتشار آگهی صحت انتخابات شوراهای اسلامی،شهروندان می‌توانند شکایات خود را در خصوص حوزه‌های روستایی و شهری به هیأت‌های نظارت ارائه کنند.

شکایات مردم در خصوص انتخابات شوراها در هیأت‌های نظارت بررسی می‌شود

شکایات انتخاباتی

به گزارش پیک راستان به نقل از فارس ، روابط عمومی دبیرخانه هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی اعلام کرد: به استناد مواد ۵۸ و ۵۹ قانون انتخابات پس از انتشار آگهی صحت انتخابات شوراهای اسلامی، عموم شهروندان می‌توانند شکایات و اسناد مکتوب خود را در خصوص حوزه‌های روستایی و شهری به هیات‌های نظارت ارایه کنند.

در این اطلاعیه آمده است: عموم مردم به مدت ۲ روز می توانند شکایات و اسناد مکتوب خود را در خصوص حوزه‌های روستایی به هیات‌های نظارت شهرستان و در خصوص حوزه‌های شهری به هیات‌های نظارت عالی استان ارایه کنند.

در این اطلاعیه آمده است: بر اساس تبصره یک ماده ۷۰ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات شوراهای اسلامی شکایاتی قابل طرح و بررسی است که حاوی نام و نام خانوادگی نام پدر و آدرس محل کار یا سکونت فرد شاکی به همراه مدارک و مستندات معتبر باشد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۲۸ خردادماه برگزار شد.

 

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت