جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۳۶:۲۷

خودم را عضو‌ خانواده‌ بزرگ مطبوعات می‌دانم/در روزنامه کیهان فعالیت ‌داشتم

استاندار مرکزی گفت: خود را عضوی از خانواده بزرگ مطبوعات می‌دانم و در دهه ۶۰ در روزنامه کیهان فعالیت رسانه‌ای داشتم.

استاندار مرکزی در نشست با مدیران رسانه‌ها:

خودم را عضو‌ خانواده‌ بزرگ مطبوعات می‌دانم/در روزنامه کیهان فعالیت ‌داشتم

نمایشگاه

خودم را عضو‌ خانواده‌ بزرگ مطبوعات می‌دانم/در روزنامه کیهان فعالیت ‌داشتم

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،سیدعلی آقازاده عصر امروز در نشست با مدیران رسانه‌ها‌ اظهار داشت: امروز یکی از بهترین جلسات بود که تاکنون برگزار کردیم و البته تاکید براین بود اصحاب رسانه و مدیران رسانه حرف‌های خود را بیان کنند.

وی افزود: 90 درصد حرف‌ها و صحبت‌های مطرح شده در این جلسه کارشناسی و براساس تجربه بود و نشان داد صحبت‌های مطرح شده به پشتوانه تجربه و تفکری ارائه شده است.

آقازاده تصریح کرد: من هم از جنس شما رسانه‌ای‌ها هستم و خود را عضوی از خانه بزرگ مطبوعات می‌دانم و در دهه 60 در روزنامه کیهان فعالیت رسانه‌ای داشتم و این درحالیست که استان مرکزی در بحث حوزه رسانه از استان‌های پیشرو و مهم در بحث رسانه و مطبوعات است.

استاندار مرکزی با اشاره به وضعیت فعلی رسانه‌ها گفت: درحال موسم بدی از نظر مسائل صنفی و مالی به شمار می‌رود و هرچند مقطع خوبی به شمار نمی‌رود ولی تلاش و ظرفیت بالایی در حوزه رسانه داریم.

وی بیان کرد: بنده به کار سیاسی اعتقاد دارم اما به شدت از سیاسی کاری و سیاست‌زدگی پرهیز می‌کنم و هرچند از کار سیاسی حمایت می‌کنم اجازه سیاست زدگی نمی‌دهم و تاکید بنده به مدیران پرهیز از هرگونه سیاست‌زدگی و سیاسی کاری است.

آقازاده افزود: همه ما در همه امور چه کارخانه، چه رسانه و حتی منزل سیاست داریم اما نباید وارد سیاسی کاری و حیله گری شویم و این مایه ضعف در هرمجموعه‌ای است.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه هیچ مسئولی اجازه شکایت از رسانه‌ها ندارد گفت: بخشنامه‌ای صادر می‌کنیم و به مدیران اعلام می‌شود از هیچ رسانه‌ای شکایت نکنند اما از رسانه‌ها می‌خواهیم نقد کنند ولی نقد خود را به سوی تخریب و استهزای امور نکشانند.

وی بیان کرد: به زودی جلسات تخصصی با مدیران کل استان در بخش‌های مرتبط با رسانه همچون مدیران کل تامین اجتماعی و امور مالیاتی و ارشاد و دستگاه‌های مرتبط برگزار کنیم تا بطور تخصصی مشکلات رسانه‌های استان را بررسی کنیم.

آقازاده خاطرنشان کرد: باید برای عضویت کم رسانه‌های استان مرکزی در خانه مطبوعات ریشه‌یابی شود که چرا 400 عضو فعال رسانه‌های استان مرکزی تعداد کمی عضو خانه مطبوعات استان شدند و استقبالی از آنها نشد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت