جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۳۱:۴۶

راه حل مشکلات امروزه کشور تکیه به تولید داخلی است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: راه حل مشکلات امروزه کشور براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در گرو تکیه به تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی:

راه حل مشکلات امروزه کشور تکیه به تولید داخلی است

به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مصطفی حاجی‌پور ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار داشت: نهم دی روز بصیرت ایران اسلامی و روز پیوند با ولایت است.

وی تصریح کرد: در سال 88 پس از انتخابات ریاست جمهوری فتنه‌گران هشت ماه کشور را دستخوش آشوب کردند و کار به جایی رسید که در روز عاشورا به سیدالشهدا توهین کردند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی ادامه داد: ملت ایران در نهم دی باخروش میلیونی در مقابل فتنه‌گران ایستاده و بساط آنان را جمع کردند و این روحیه ولایتمداری باید در کشور حفظ شود.

حاجی‌پور با بیان اینکه بصیرت به معنای آگاهی است و باید این بصیرت را برای بیمه کردن انقلاب حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: راه حل مشکلات امروزه کشور براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در گرو تکیه به تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از دولتمردان اعتقادات به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری ندارند، 40 سال ملت بزرگوار ایران با عزت و اقتدار پشت سر ولایت فقیه خود ایستاده و با تبعیت از ایشان توانستند اهداف مقدسی که امام خمینی و شهدا برای آن مجاهدت کردند را محقق کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی بیان کرد: در این مدت ایران دستاوردهای نظامی، سیاسی، مادی و معنوی به دست آورده و وظیفه داریم از این دستاوردها صیانت و حفاظت کنیم.

حاجی‌پور گفت: در کنار این دستاوردها با مشکلاتی نیز روبرو بوده‌ایم، امروزه مردم کشور با مشکلاتی نظیر اشتغال اقتصاد و گرانی روبرو بوده و به شدت رنج می‌برند.

وی تصریح کرد: 40 سال قبل دو قدرت غرب و شرق در دنیا وجود داشتند که کسی توانایی مقابله با آنها را نداشته و تابع محض آنها بودند، به برکت قیام امام خمینی این حصر شکسته شد و انقلاب اسلامی الگویی برای جهان اسلام شناخته و تبدیل شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی افزود: انقلاب به همه مستضعفان یاد داد که تنها راه نجات ملت ها مبارزه با قدرت‌های پوشالی شرق و غرب است، بیداری اسلامی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود.

حاجی‌پور اظهار کرد: در سال های اخیر شاهد بودیم که بسیاری از کشورها بصیرت و آگاهی پیدا کرده و در برابر حاکمان ستمکار خود به پا خواستند، ایران به برکت مجاهدت دانشمندان در مسایل مختلف رده‌های مهم علمی و تحقیقاتی و فناوری را در عرصه‌های دنیا به دست آورد، دانشمندان ما سبب شدند تا ایران در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد، دشمنان همواره تلاش می‌کنند تا به انقلاب اسلامی ضربه برند، اما طی 40 سال گذشته ملت ایران از نظام اسلامی صیانت و مراقبت کرده و بازهم با جان  و دل مراقبت خواهند کرد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت