پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۰۹:۴۷

راه اندازی حمل و نقل رایگان کالا از سوی بسیج در خمین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت: حمل و نقل رایگان کالا از سوی نیروهای بسیجی در راستای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری ازترددهای غیرضروری در خمین راه‌انداری شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت:

راه اندازی حمل و نقل رایگان کالا از سوی بسیج در خمین

سرهنگ پاسدار سید« محمدمهدی میرهادی » روز سه‌شنبه  افزود: پیک موتوری رایگان وظیفه حمل و نقل کالای خریداری شده از فروشگاه تا در منزل مردم را به‌صورت رایگان بر عهده دارد.
وی بیان کرد: تاکنون ۱۰ خودرو و ۲۰  دستگاه موتورسیکلت برای مشارکت در این کار ثبت‌نام کرده و فعالیتشان کلید خورده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین ادامه داد: شهروندان خمین می‌توانند برای مشارکت در این کار و دریافت خدمات رایگان حمل و نقل کالای خریداری شده با شماره های ۰۹۰۳۰۲۹۶۱۳۲ و ۰۹۹۰۳۷۶۱۰۵۷ تماس بگیرند.
سرهنگ پاسدار میرهادی تاکید کرد: این اقدام برای جلوگیری از خروج مردم از خانه، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا  است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین  با اشاره به تولید روزانه یک‌هزار عدد ماسک بهداشتی سه لایه و نخی با حمایت گروه‌های جهادی در این شهرستان یادآور شد: بخشی از این ماسک‌ها که با کمک خیران تولید شده  و در بیمارستان، مراکز خیریه و بین جانبازان خمین توزیع شده است.
وی تصریح کرد: ۵۰ نفر از بسیجیان و گروه‌های جهادی زادگاه امام راحل در کارگاه‌های تولید ماسک فعالیت دارند.
فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج خمین اظهار داشت: بخشی  از ماسک‌ها با قیمت تمام شده از سوی رده‌های سپاه پاسداران در بین مردم شهرستان توزیع می‌شود و تلاش بر این است که اقشار متوسط و کم درآمد به اقلام بهداشت فردی دسترسی داشته باشند.
سرهنگ پاسدار میرهادی ادامه داد: تاکنون پنج هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده از سوی سازمان بسیج خمین تهیه و در بین عموم شهروندان توزیع شده است.
وی گفت: شماری از  این مواد ضدعفونی کننده در مناطق محروم و حاشیه شهر خمین به شکل رایگان توزیع شده  و تعدادی نیز با قیمت تمام شده و بسته بندی در اختیار مردم قرار گرفته است.

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج خمین با اشاره به ضدعفونی خودجوش مغازه ها، معابر و خودپردازها توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت شهرستان افزود: این اقدامات بدون هیچ چشم‌داشتی و در راستای حفظ سلامت شهروندان در سطح شهر انجام می‌شود.
شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است و ۶۸ گروه جهادی سه تا ۵۰ نفره در این شهرستان در زمینه فرهنگی و عمرانی فعالیت دارند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت