دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۱۰:۲۳

راه‌اندازی ۷ کارگاه‌های تولید ماسک، گان و دستکش در خنداب

فرمانده سپاه خنداب گفت: راه‌اندازی پنج کارگاه تولید ماسک و یک کارگاه تولید گان و یک کارگاه تولید دستکش توسط گروه های جهادی شهرستان بخشی از اقدامات انجام شده در راستای مقابله با کرونا در این مدت بوده است.

در راستای مقابله با کرونا صورت گرفت؛

راه‌اندازی ۷ کارگاه‌های تولید ماسک، گان و دستکش در خنداب

به نقل از نسیم خنداب؛ بسیج و سپاه پاسداران به‌ عنوان نهادی مردمی که خود را سپر بلای مردم می‌داند همواره در کنار مردم این مرز و بوم بوده و این همراهی به‌ ویژه در هنگام مصائب و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و … برجسته و مشهودتر است.

در شرايطي كنوني و بحران ويروس منحوس كرونا كه جهان را درگیر کرده است ملت شریف ایران و ازجمله پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون سالهای دفاع مقدس پای کار آمدند و اجازه ندادند شرایط یأس و ناامیدی در کنار تحریم های ناجوانمردانه خارجی و داخلی بر کشور حاکم شوند.

سرهنگ علیرضا مهدی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در گفت و گو با خبرنگار نسیم خنداب، ضمن  تبریک ایام ماه مبارک رمضان به تشریح برخی اقدامات بسیج و سپاه این شهرستان در مقابله با کرونا پرداخت و گفت: کنترل عبور و مرور با ایجاد پست های ایست و بازرسی به منظور مقابله با شیوع کرونا در مبادی  شهر از سمت اراک و ملایر و کمیجان با بکارگیری نیروهای بسیجی جهت همکاری با نیروهای خدوم انتظامی، شبکه بهداشت و هلال احمر از اقدامات انجام شده است.

وی ضدعفونی و گندزدایی معابر، اماکن و روستاهای شهرستان را بخش دیگری از اقدامات پیشگیرانه اجرایی توسط ناحیه مقاومت بسیج شهر خنداب عنوان کرد و افزود: راه اندازی ۵ کارگاه تولید ماسک و یک کارگاه تولید گان و یک کارگاه تولید دستکش توسط گروه های جهادی شهرستان بخشی دیگر از اقدامات انجام شده در این مدت بوده است.

فرمانده سپاه خنداب ادامه داد: توزیع ۳۵ هزار عدد ماسک طبی و ۶ هزار جفت دستکش یکبار مصرف  بین افرادی که به دلیل شیوع کرونا دچار مشکلات حاد اقتصادی شده اند، توزیع شد.

مهدی ضمن قدردانی از مردم ولایتمدار این شهرستان در همراهی و انجام اقدامات پیشگیرانه ابراز امیدواری کرد: همانطور که شهروندان خندابی تاکنون خدمت گزاران خود را یاری کرده اند تا پایان و نابودی این ویروس نیز همچنان همراه باشند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت