یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۰۸:۳۲

راه‌اندازی مرکز فنی و حرفه‌ای شهر خنجین

مسئول فنی و حرفه‌ای فراهان گفت: مرکز فنی و حرفه‌ای شهر خنجین با همکاری و مساعدت مسئولان راه‌اندازی شد.

مسئول فنی و حرفه‌ای فراهان گفت:

راه‌اندازی مرکز فنی و حرفه‌ای شهر خنجین

یاراحمدی، مسئول فنی و حرفه‌ای شهرستان فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به ضرورت آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای گفت: آموزش‌ مهارت‌های فنی و حرفه‌ای زمینه‌ساز توسعه اشتغال پایدار در جامعه و همچنین موجب توانمندی و ایجاد اشتغال برای افراد و کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی افزود: مرکز انجام آموزش مهارتی نیازمند سه عامل فضای مناسب، مربی و تجهیزات است که سبب ارائه باکیفیت این‌گونه آموزش‌ها به متقاضیان می‌شود.

یاراحمدی اظهار کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای فراهان در مرکز شهر فرمهین قرار دارد و با توجه به پراکندگی جمعیت شهرستان امکان استفاده از آموزش‌های این مرکز را برای همه متقاضیان ممکن نیست.

مسئول فنی و حرفه‌ای فراهان گفت: در راستای ارائه خدمات فنی و حرفه‌ای به سایر متقاضیان آموزش با هماهنگی ارکان‌ها و مسئولان شهرستانی مجوز راه‌اندازی دو مرکز فنی و حرفه‌ای در شهرستان صورت گرفت.

وی افزود: بنا بر تقاضای مسئولان شهرستانی برای ایجاد مرکز فنی و حرفه‌ای در شهر خنجین و تلخاب، ساختمان‌هایی برای راه‌اندازی این مراکز در نظر گرفته شد تا در اختیار مرکز فنی و حرفه‌ای قرار بگیرد.

یاراحمدی اظهار کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای شهر خنجین با همکاری و مساعدت مسئولان راه‌اندازی شد و در حال حاضر دوره آموزشی برق صنعتی در این حال برگزاری است و به‌زودی دوره‌های آموزشی رایانه، خیاطی، کیف دوزی برای متقاضیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت