سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۳۲:۰۳

رئیس هیئت ورزش سه‌گانه استان مرکزی انتخاب شد

علی قاسمی با ۱۳ رای توانست برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت ورزش سه‌گانه استان انتخاب شود.

ورزشی؛

رئیس هیئت ورزش سه‌گانه استان مرکزی انتخاب شد

یکی از رشته‌های ورزشی مهیج و پرطرفدار رشته ورزشی متشکل از شنا، دوچرخه‌سواری و دو تحت عنوان  ورزش سه‌گانه است، نام دیگر این رشته ورزشی تریاتلون بوده و بر اساس نوع مسابقه، در هر مرحله مسافت‌‌ها  متفاوت است، این رشته ورزشی از سال 2000 وارد مسابقات المپیک شد و  در سال 80 با عنوان کمیته ورزش سه‌گانه به‌صورت زیرمجموعه‌ای از فدراسیون دو و میدانی فعالیت خود را در ایران  آغاز کرد.

با تعیین سرپرست فدراسیون ورزش سه‌گانه در سال 85  و تهیه اساسنامه مربوطه،در نهایت  خرداد 86  فدراسیون ورزش سه‌گانه به عنوان بیست و یکمین عضو کنفدراسیون ورزش سه‌گانه آسیا انتخاب شد، سال 87  نخستین دوره لیگ ورزش سه‌گانه باشگاه‌های کشور با حضور 21 تیم و بیش از 80 ورزشکار برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به انتخاب رئیس هیئت ورزش سه‌گانه استان مرکزی اظهار داشت: در چهار سال گذشته هیئت ورزش سه‌گانه استان مرکزی میزبان دو دوره از مسابقات قهرمانی کشور بوده و در سال 95 به عنوان هیئت برتر انتخاب شد، همچنین  در چند سال متوالی جز هیئت‌های برتر کشور بوده و هم اکنون دارای یک ورزشکار ملی‌پوش است.

عابد حقدادی  افزود: ظهر  امروز با حضور سرپرست فدراسیون ورزش سه‌گانه و  اعضای هیئت ورزش سه‌گانه استان مجمع انتخابی رئیس هیئت ورزش سه‌گانه استان مرکزی با پنج کاندید برگزار شد.

وی تصریح کرد: رامین فولادی، علی قاسمی، امید ایرانمنش، داوود بهرامی و مهدی جمالو کاندیدهای این مجمع بودند که در ابتدا رامین فولادی، داوود بهرامی و مهدی جمالو انصراف خود را اعلام و در نهایت انتخابات بین دو کاندید علی قاسمی و امید ایرانمنش برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: علی قاسمی با 13 رای توانست برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت ورزش سه‌گانه استان انتخاب شود، امید ایرامنش در این انتخابات تنها یک رای مثبت به دست آورد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت