سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۲۱:۱۳

برنامه‌های آموزش‌های حوزوی استان مرکزی کیفی‌سازی می‌شود

رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان مرکزی با بیان اینکه برنامه‌های آموزش‌های حوزوی استان مرکزی کیفی‌سازی می‌شود گفت: آمار طلاب در استان مرکزی به بیش از ۱۸۰۰ نفر رسید.

رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان مرکزی:

برنامه‌های آموزش‌های حوزوی استان مرکزی کیفی‌سازی می‌شود

برنامه‌های آموزش‌های حوزوی استان مرکزی

برنامه‌های آموزش‌های حوزوی استان مرکزی کیفی‌سازی می‌شود

به نقل از اتسنیم، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور دقایقی پیش در دیدار “آیت‌الله اعرافی” رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور با کادر مدیریتی و شورای حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: تلاش‌ها به ثمر نشست تا شاهد تحقق انقلابی اسلامی شدیم که راه نمای هدایت عالم برای اسلام ناب محمدی باشد.

وی افزود: استان مرکزی مهدمفاخر و علمای بزرگ کشور است و باید در این استان باجدیت نیروپروری شود تا ابتدا استان در بخش نیروی انسانی و حوزوی خودکفا شود و بعد هم همان طور که برخی از استان‌ها نیروپروری دارد این کار در استان مرکزی صورت پذیرد.

حسینی‌پور تصریح کرد: پیش از تاسیس از حوزه های استان 700 طلبه داشته که اکنون به بیش از 1800 طلبه برادران رسیده است.

امام جمعه موقت اراک اضافه کرد: با کارهایی که انجام شده آمار دقیق و شفاف مشخص است، به طوری که این تعدادی طلبه در 12 مدرسه مشغول به تحصیل هستند و آمار ارائه شده هم از همین آمار مدارس گرفته شده است که نشانگر جهش آموزش و تربیت نیروی انسانی در حوزه‌های علمیه است.

وی بر ضرورت کیفی‌سازی سطح آموزش‌ها گفت: در مجموعه با تاکید معاونت‌های مختلف شده کیفی‌سازی کارها و برنامه‌ها اولویت کاری بوده است.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: تلاش است هر چه در توان هست انجام دهیم تا شاهد رشد حوزه‌های علمیه باشیم امید که مرضی رضای امام عصر(عج) قرار گیرد و تدابیر و منویات مقام معظم رهبری را به بهترین وجه ممکن اجرایی کنیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت