چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۲۵:۲۶

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی خواستار تخصیص بودجه برای تکمیل بیمارستان ولیعصر(عج) اراک شد‌

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بودجه لازم برای تکمیل بیمارستان ولیعصر(عج) اراک تخصیص داده شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی خواستار تخصیص بودجه برای تکمیل بیمارستان ولیعصر(عج) اراک شد‌

بیمارستان ولیعصر(عج) اراک

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی خواستار تخصیص بودجه برای تکمیل بیمارستان ولیعصر(عج) اراک شد‌

علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت افزایش ظرفیت شاخص مراکز درمانی در استان مرکزی و کلانشهر اراک اظهار داشت: با توجه به اینکه استان مرکزی از نظر موقعیت جغرافیایی در مرکز ایران قرار دارد و به نوعی شهر اراک در اغلب اوقات مرکز درمان غرب کشور هم محسوب می‌شود متاسفانه از نظر شاخص تخت بیمارستانی در حد انتظار نبوده و با کمبود مواجه است.

وی افزود: در راستای افزایش سطح درمانی و شاخص تخت بیمارستانی استان، پروژه بیمارستان ولی‌عصر(عج) بزرگترین پروژه بیمارستانی اراک، با 486 تخت در حال ساخت است که در نهایت می‌تواند بخش عمده‌ای از عقب‌ماندگی مراکز درمانی را در استان مرکزی و شهر اراک جبران کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک در مورد تکمیل این پروژه همه تلاش خود را گذاشته ولی به سبب عدم تامین اعتبار مورد نیاز تاکنون نتوانسته پروژه را براساس زمان‌بندی پیش‌بینی شده پیش برده و بالغ بر 67 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در صورت تامین اعتبار بخش بزرگی از بیمارستان به بهره‌برداری می‌رسد.

کریمی بیان کرد: پیشرفت پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) نیازمند حمایت و پیگیری همه مسئولان از جمله نمایندگان مجلس، استاندار و دانشگاه علوم پزشکی بوده تا در نتیجه بتوانیم با سرعت قابل قبولی شاهد اتمام پروژه باشیم زیرا این بیمارستان علاوه بر تامین نیاز مردم استان مرکزی توانایی تامین درمان استان‌های همجوار را هم دارد.

وی عنوان کرد: طبق برآورد هزینه اعتباری حدود 140 میلیارد تومان برای ادامه تکمیل پروژه نیاز بوده و پس از آن تجهیز مرکز درمانی این مرکز توسط وزارت بهداشت انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت