پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۳۴:۴۱

جشنواره استانی شعر مقاومت با عنوان فانوس‌های روشن برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان از برگزاری نخستین جشنواره استانی شعر مقاومت با عنوان فانوس‌های روشن در این شهرستان خبر داد.

جشنواره استانی شعر مقاومت با عنوان فانوس‌های روشن برگزار می‌شود

شعرمقاومت

جشنواره استانی شعر مقاومت با عنوان فانوس‌های روشن برگزار می‌شود

به نقل ازخبرگزاری فارس،نخستین جشنواره استانی شعر مقاومت با عنوان فانوس‌های روشن به مناسبت هفته بسیج در دلیجان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره با همکاری کانون بسیج هنرمندان دلیجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان بسیج هنرمندان استان و ناحیه مقاومت بسیج دلیجان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان با بیان اینکه این جشنواره در تمام قالب‌های شعر فارسی در آذرماه برگزار می‌شود، ادامه داد: مدافعین حرم و مقاومت اسلامی، دفاع مقدس دوران فراموش‌نشدنی، بسیج و ارزش‌های فرهنگی و دینی، بسیج و کارکردهای اجتماعی، میهنم ایران مهد ارزش‌های انسانی و نیایش زیباترین شعر بشریت موضوعات و محورهای این همایش هستند.

صادقی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا 25 آبان ماه فرصت دارند آثار خود را با موضوعات جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند.

به گفته وی اعلام نتایج داوری 28 آبان ماه و زمان برگزاری اختتامیه 2 آذرماه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان هدف از برگزاری این جشنواره را جمع‌آوری آثار شهدای مدافع حرم به ویژه 17 شهید مدافع حرم دلیجان عنوان کرد.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری نمایشگاه کتاب، رونمایی کتاب، برپایی نمایشگاه کتاب نویسندگان بومی دلیجان در محل نگارخانه موعود، برگزاری کارگاه داستان‌نویسی را از برنامه‌های این اداره در هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت