دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۵۹:۳۹

دو هزار ساوجی به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اعزام می شوند

فرماندار ساوه گفت: 2 هزار زائر در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل از ساوه به مکرقد مطهر اعزام می شوند و افراد متقاضی می توانند نام نویسی کنند.

دو هزار ساوجی به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اعزام می شوند

دو هزار ساوجی به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

دو هزار ساوجی به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اعزام می شوند

به نقل از ایرنا، هماهنگی های لازم در این خصوص نیز به منظور تامین امنیت و تجهیز کاروان های حمل و نقل زائران در دست اقدام است.
وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلابی شد که دامنه اثر آن فراتر از منطقه در اندازه جهانی بود و امروز نیز ادامه این روند همچنان با حضور مردم تحقق یافته است.
وی، اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی را مدیون رهبر کبیر انقلاب دانست و ادامه داد: حضور در آیین سالگرد امام راحل، گوشه ای از قدردانی و تبعیت مردم ایران اسلامی است که هر ساله در نیمه خرداد از بنیانگذار جمهوری اسلامی صورت می گیرد.
فرماندار ساوه، بیداری مسلمانان آزاده جهان، رهایی از سلطه بیگانگان و استقلال و آزادی کشور را از مهمترین دستاوردهای نهضت امام خمینی (ره) دانست و گفت: انتقال اندیشه ها و تفکر ارزنده امام خمینی (ره) به اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان ضروری است.
بهاروند تصریح کرد: مردم ساوه علاوه بر برگزاری آیین های مختلف در این شهرستان همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره)، ارادت خود به این بزرگ مرد را با حضور در مراسم مرقد مطهر ایشان نشان می دهند.
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر اعزام زائران به مرقد امام راحل ، برنامه های مختلفی برای پاسداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) در مساجد شهر ها و روستاهای این شهرستان برگزار خواهد شد.
شهرستان ساوه با جمعیت حدود 290 هزار نفر دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی است که نقش مهمی در توسعه اقتصاد کشور دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت