پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۳۶:۳۱

الزام برای دو دوره ای بودن ریاست جمهوری شایعه و کذب است

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: شایعات مبنی بر قانون و الزام دو دوره ای بودن ریاست جمهوری در کشور درست نیست.

رئیس دفتر نظارت انتخابات استان مرکزی:

الزام برای دو دوره ای بودن ریاست جمهوری شایعه و کذب است

الزام برای دو دوره‌ای بودن ریاست جمهوری شایعه و کذب است

به نقل از فراهان خبر؛ سید باقر تقوی، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی در مراسم روز جوان در شهرستان فراهان گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، ما در واقع در حال گذر از یک گردنه سخت و دشوار و پیچ خطرناک و حساس هستیم که در آن دشمنان می کوشند دنیا را از مسیر توحید و حق گرایی خارج کنند.

وی افزود: انتخابات در سرنوشت جامعه ثاتیرگذار است و در انتخابات باید به وظایف مشخص شده خود عمل کنیم تا راه خود را به سوی آینده موعود بگشاییم و گامی بلند برای رسیدن به جامعه آرمانی خود برداریم.

تقوی اظهار کرد: گام اول ما در انتخابات، حضور پرشور در پای صندوق های رای است و شرکت فعالانه در انتخابات مطالبه نظام، مقام معظم رهبری است و همه مسئولان باید برای ترغیب جامعه به حضور گسترده در این عرصه تلاش کنند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: گام دوم در انتخابات، انتخاب فردی صالح، مدیر و مدبر است که با این انتخاب، اهداف نظام جمهوری اسلامی تأمین خواهد شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با دادن حق انتخاب به مردم، مردم سالاری دینی و محترم شمردن نظر مردم را به نمایش درآورده است، مردم هستند که با انتخاب فرد مورد نظر خود سرنوشت کشور را تعیین می کنند.

دو دوره ای بودن ریاست جمهوری کذب است

تقوی بیان کرد: شایعات مبنی بر قانون دو دوره بودن ریاست جمهوری در کشور مزخرف است، تاکنون در کشور ما همه روسای جمهور دو دوره رئیس جمهور بوده اند اما این قانون نیست که هرکس یک دوره رئیس جمهور بود در دوره دوم هم همان فرد رئیس جمهور است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: بنا به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که میزان رای ملت است، به راستی رای مردم این مرز و بوم تعیین کننده رئیس جمهور دوره دوازدهم ریاست جمهوری است.

وی با اشاره به برخورد قاطع با تخلفات انتخاباتی و سوء استفاده کنندگان از بیت‌المال افزود: استفاده از امکانات ادارات، شرکت‌های دولتی و موسسات وابسته به دولت، شهرداری‌ها، شركت‌ها و سازمان‌هاي وابسته به آن‌ها براي انجام تبليغات انتخاباتی کاندیدا ممنوع است.

تقوی با تاکید بر بی‌طرفی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در امر انتخابات، گفت: همه مجريان بايد اصل بي‌طرفي در انتخابات را به طور كامل رعايت كرده و به هيچ وجه نبايد از امكانات خود، له و عليه هيچ نامزدي استفاده كنند.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت