پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۱۴:۴۵

دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در استان مرکزی برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت: دومین نمایشگاه تخصصی “تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و سلامت” هم‌زمان با دومین نمایشگاه تخصصی” آرایشی، بهداشتی، سلولزی، شوینده و پاک‌کننده‌ها” در استان برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در استان مرکزی برگزار می‌شود

نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی

دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در استان مرکزی برگزار می‌شود

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،مهدی جهانمیرزایی با اشاره به نمایشگاه‌های استان اظهار داشت: دومین نمایشگاه تخصصی “تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و سلامت” هم‌زمان با دومین نمایشگاه تخصصی” آرایشی، بهداشتی، سلولزی، شوینده و پاک‌کننده‌ها” با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مرکزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های استان، سازمان غذا و داروی اراک و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی از تاریخ 18 تا 22 بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور بیش از 50 شرکت‌کننده در فضایی به وسعت 4 هزار متر مربع و در سالن پارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی تصریح کرد: در این نمایشگاه 16 برند و نشان تجاری در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، بیمارستانی، مراکز خدمات درمانی و موسسه‌های مرتبط به حوزه سلامت، تولیدات محصولات آرایشی، بهداشتی، شوینده و پاک کننده و تناسب اندام حضور داشته و محصولات خود را معرفی می‌کنند.

جهانمیرزایی بیان کرد: هم‌زمان با این نمایشگاه چندین سمینار آموزشی با موضوعات مرتبط با زایمان طبیعی و غیره هم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رویداد از روز چهارشنبه هفدهم بهمن‌ماه تا یکشنبه 22 بهمن از ساعت 15 تا 21 پذیرای متخصصان، علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت