جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۳۶:۴۱

دولت به تعهدات خود عمل کند

نماینده دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت تقاضامنديم به تعهدات خود(در بخش ارزش افزوده) در خصوص وزارت بهداشت عمل کند.

در مراسم تجلیل از خیرین و فعالان حوزه سلامت دلیجان؛

دولت به تعهدات خود عمل کند

دولت

دولت به تعهدات خود عمل کند

اولین مجمع سلامت شهرستان دلیجان روز شنبه هشتم اردیبهشت در سالن مهر هلال احمر برگزار و در این مراسم از خیرین و فعالان حوزه سلامت دلیجان تجلیل شد.

علیرضا سلیمی نماینده دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در اولین مجمع سلامت شهرستان دلیجان به نقش مشارکت مردم در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: مردم دلیجان در امور سلامت مشارکت خوبی دارند.

سلیمی با اشاره به تصویب خواسته های وزارت بهداشت در مجلس، اظهار کرد: هم اکنون اعتباری که در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته بی سابقه است.

نماینده دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از دولت تقاضامنديم به تعهدات خود(در بخش ارزش افزوده) در خصوص وزارت بهداشت عمل کند.

وی با تاکید بر اینکه ١٠ درصد جمعيت کشور را معلولان تشکیل می دهند، اظهار کرد: در این راستا آماده سازي معابر شهري با همكاري وزارت بهداشت و شهرداري‌ها در پي تفاهم نامه وزير كشور و وزير بهداشت بایستی در دستور کار قرار بگیرد.

سلیمی خاطرنشان کرد: در حالیکه محصولات تراريخته در بسیاری از كشورها تولید و مصرف نمی‌شود شاهدیم که در کشور بي‌محابا از اين محصولات استفاده مي‌كنيمو متاسفانه مسئولان از این موضوع نیز غفلت کرده‌اند.

در پایان از تعدادی از خیرین و فعالان حوزه سلامت با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت