یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۰۹:۴۰

افزایش سرمایه «آذرآب» در کدام منطق می‌گنجد؟/ افزایش غیرواقعی‌ سرمایه‌ شرکت‌ها به شدت آسیب‌زاست

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس گفت: افزایش ۷۶۰۰ درصدی سرمایه شرکت آذرآب بی‌منطق و بسیار آسیب‌زاست. به نقل از خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به افزایش سرمایه ۷۶۰۰ درصدی شرکت آذرآب اراک اظهار کرد: متاسفانه گاهی در برخی شرکت‌ها شاهد افزایش چندین برابری سرمایه‌ها […]

به نقل از خبرگزاری فارس

افزایش سرمایه «آذرآب» در کدام منطق می‌گنجد؟/ افزایش غیرواقعی‌ سرمایه‌ شرکت‌ها به شدت آسیب‌زاست

افزایش 7600 درصدی سرمایه در شرکت آدرآب

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس گفت: افزایش ۷۶۰۰ درصدی سرمایه شرکت آذرآب بی‌منطق و بسیار آسیب‌زاست.

به نقل از خبرگزاری فارس:

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به افزایش سرمایه ۷۶۰۰ درصدی شرکت آذرآب اراک اظهار کرد: متاسفانه گاهی در برخی شرکت‌ها شاهد افزایش چندین برابری سرمایه‌ها هستیم که این افزایش با هیچ نوع منطقی سازگار نبوده و به شدت آسیب‌زا است.

وی تصریح کرد: افزایش سرمایه شرکت‌ها باید از محل کار و تولید باشد، افزایش ۷۶۰۰ درصدی در شرکت آذرآب بدون آورده نقدی سهامداران، در هیچ منطقی نمی‌گنجد و باید جلوی چنین اقداماتی گرفته شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی  افزود: قیمت‌های تعیین شده برای افزایش سرمایه آذرآب غیرواقعی است و می‌تواند در میان مدت و بلند مدت برای این شرکت سم مهلکی باشد، کدام منطق قبول می‌کند به یک باره سرمایه این شرکت ۷۶۰۰ درصد افزایش یابد، این بدان معنا است که تورم ۷۶۰۰ برابر شده است.

سلیمی با تاکید بر لزوم نظارت جدی بر بازار بورس اظهار کرد: متاسفانه اقداماتی در بورس انجام می‌شود که مشخص نیست پایانش به کجا ختم می‌شود، افزایش بی‌منطق سرمایه بعضی از شرکت‌ها آسیب‌زا است و باید قیمت‌های واقعی در بورس اعلام شود نه اینکه قیمت‌های عرضه شده با واقعیت تفاوت فاحشی داشته باشند.

وی گفت: درست است که بهبود بازار بورس مورد تقاضا است، ولی افزایش غیرواقعی قیمت‌ها در آینده می‌تواند آسیب‌های جدی به همراه داشته باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید مراقبت کند سرمایه مردم پودر نشود، ما نگران پودر شدن سرمایه مردم هستیم.

خبرگزاری فارس استان مرکزی روز گذشته گزارشی با عنوان«پا بر گلوی آذرآب/تیر خلاص بر پیکر نحیف آذرآب» پیرامون افزایش سرمایه این شرکت منتشر کرد.

انتهای پیام/ح

یک پاسخ به “افزایش سرمایه «آذرآب» در کدام منطق می‌گنجد؟/ افزایش غیرواقعی‌ سرمایه‌ شرکت‌ها به شدت آسیب‌زاست”

  1. عرفان گفت:

    ادمین دنیا دیگه مثل تو نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت