شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۴۴:۳۴

دولت بايد تمام تلاش خود را براي رفع مشكلات مردم به كار گيرد

امام‌جمعه فرمهين گفت: دولت بايد تلاش خود را براي رفع مشكلات مردم به كار گيرد و با ادامه اين وضعيت مبادا مردم به اين نتيجه برسند كه قوه مجريه قدرت اجرا ندارد.

امام جمعه فرمهین:

دولت بايد تمام تلاش خود را براي رفع مشكلات مردم به كار گيرد

به نقل از فراهان خبر؛ حجت‌الاسلام فيض كرميان، امام‌جمعه فرمهين در خطبه‌های اين هفته نماز جمعه با اشاره به سالگرد شهادت، شهداي انقلاب اسلامي كه در اسفندماه آسماني شدند، گفت: امنيت امروز كشور به‌پاس خون شهداي انقلاب است كه در طول اين چهل سال در پشتيباني از ولايت و انقلاب جان‌نثاری كردند و به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.

وي افزود: مردم ايران چهل سال به‌پای اين انقلاب ایستاده‌اند، شهداي ترور و امنيت و مدافعان حرم براي تماميت اين نظام جان خود را تقديم كردند، همه اين نعمت‌ها را قدر بدانيم و مدافع اين بركات انقلاب باشيم.

فيض كرميان اظهار كرد: مشكلات اقتصادي در كشور داريم اما به نظر می‌آید كه اين جنگ اقتصادي آخرين حربه دشمن است و با توكل به خدا بر مشكلات اقتصادي فائق می‌آییم.

امام‌جمعه فرمهين بيان كرد: با تکیه‌بر توان داخلي، تحریم‌ها بدل به پيشرفت خواهد شد و خدا وعده داده استـ پس از هر سختي، آساني است.

وي ادامه داد: دولت هم بايد تلاش خود را براي رفع مشكلات مردم به كار گيرد و با ادامه اين وضعيت مبادا مردم به اين نتيجه برسند كه قوه مجريه قدرت اجرا ندارد.

فيض كرميان افزود: انصافاً مردم مشكلات اقتصادي را تحمل می‌کنند، منشأ همه‌ی مشكلات اقتصادي تحریم‌ها نيستند بلكه وضعيت گرانی‌ها ازجمله گوشت و مرغ ناشي از ضعف مديريتي است.

وي گفت: صف‌های طولاني گوشت و مرغ زيبنده مردم نيست، اين صف‌ها نشان از سیاست‌گذاری‌های غلط است كه رانت را سبب می‌شود.

امام‌جمعه فرمهين ادامه داد: مسئولاني كه با بی‌لیاقتی و عدم مديريت اين وضعيت اقتصادي را در جامعه ايجاد کرده‌اند به‌جای اينكه دغدغه مشكلات مردم را داشته باشند به فكر رفاه فرزندانشان در خارج از كشور هستند.

وي گفت: بيكاري بيش از هشت ميليون نيروي جوان در كشور با اجراي كنسرت حل نمی‌شود بلكه نيازمند اقدام جهادي است.

فيض كرميان با تشكر از حضور پررنگ مردم فراهان در همايش صبح و نشاط در فراهان اظهار كرد: در اجراي برنامه‌ها بايد دقت شود، حركات نمايشي بشقاب‌پرنده بانوان در برنامه امروز جلوي نامحرم، خلاف شرع بود و جايز نبود.

فيض كرميان تصريح كرد: از اين پس در تمام جزئيات برنامه‌های اجرايي نظارت خواهيم داشت و سزاوار نيست كه برنامه‌ای خوب با بی‌دقتی برخي مسئولان زير سؤال برود.

امام‌جمعه فرمهين افزود: درمجموع حضور بی‌نظیر مردم و جوايز متعدد نشاط را در برنامه امروز ايجاد كرد هرچند كه جوايز اين همايش قابل قياس با جوايز شهرستان‌های مجاور نبود.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت