دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۴۳:۰۲

دوری از گفتمان امام و رهبری یک تهدید است

محمد ابراهیم رضایی گفت: دوری از گفتمان امام و رهبری یک تهدید درونی برای ما است، بنابراین باید به نحوی عمل کنیم که فرهنگ و روحیه انقلابی صیانت و ترویج شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی؛

دوری از گفتمان امام و رهبری یک تهدید است

محمد ابراهیم رضایی

دوری از گفتمان امام و رهبری یک تهدید است

به نقل از مهر، محمد ابراهیم رضایی، شامگاه یکشنبه در نشست مشترک شورای اداری شهرستان خمین و استان مرکزی در خمین اظهار داشت: امام خمینی(ره) شخصیتی بود که با نهضت خود ملت ایران را در چشم جهانیان عزیز کرد و به ما اقتدار بخشید.

وی افزود: پیش از انقلاب اسلامی حاکمان کشور نوکر اجانب بودند و کشور ما به عنوان یک کشور دست چندمی و غیرقابل دیدن شناخته می شد که اما امام این کشور را به یک کشور دسته اول در عرصه بین الملل تبدیل کرد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امام خمینی(ره) به عنوان یک بازیگر بی نظیر در عرصه بین المللی ظهور و بروز و در دورانی که جهان به دو قطب شرق و غرب تبدیل شده بود، انقلابی را با شعار نه شرقی و نه غربی آغاز کرد.

رضایی خاطرنشان ساخت: معجزه امام راحل را در همین باید دید که در دنیای که دین به عنوان یک افیون شناخته می شد، نظامی را با محتوای دینی پایه گذاری کرد.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی که انقلاب به ثمر رسید، دشمنان نظام اسلامی از ابتدا تاکنون کشور را درگیر توطئه های و دسیسه های متعددی کردند و جنگ تحمیلی را به راه انداختند، اما تمام این توطئه ها را پشت سر گذاشتیم و امروز نظام جمهوری اسلامی یک نظام قدرتمند در عرصه بین المللی است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی دشمنان عنوان کردند که حاضرند جمهوری اسلامی قدرتمند را بپذیرند به شرطی که مباحث مورد نظر آنها پذیرفته شود، اما موفق نشدند و این نظام سرافرازانه از توطئه ها عبور کرد.

رضایی افزود: ۳۸ سال قبل گفته شد در جمهوری اسلامی انقلاب و نظامی برقرار شده که رژیم صهیونیستی را به لرزه درخواهد آورد و امروز می بینیم اسرائیل کم کم مرگ را احساس می کند.

وی یادآور شد: امروز می بینیم نقشه ای که کشورهای استکباری برای تجزیه کشورهای مسلمان پیاده کردند در همین کشورها در حال رخ دادن است و داعشی که قرار بود به عنوان بازوی استکبار ایفای نقش کند، آخرین نفس های خود را می کشد و بلای جانشان شده است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود گفت: معتقدم که هم اکنون در عرصه بیرونی تهدیدی نداریم و تهدیدهای نظام به درون ما برمی گردد سلاح های آمریکایی در منطقه و در عربستان در حقیقت بازیچه ای برای بازی دادن عرب ها است و تهدیدی برای ما نیست.

رضایی تصریح کرد: امروز اگر مسئولان ما از گفتمان امام و ارزش های انقلاب فاصله بگیرند این یک تهدید است، اگر فساد در سیستم و ساختار ما باب شود و اگر فقر و گرفتاری مردم گسترش پیدا کند و اشرافی گری ترویج شود، تهدید است.

وی خاطرنشان ساخت: باید صیانت کنیم از گفتمان و فرهنگی که اسلام و انقلاب اسلامی آن را دنبال می کند و هر کسی از این فضا فاصله بگیرد برای ما یک تهدید درونی است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روح انقلاب و نهضت امام(ره) را باید در پیکره این ساختار حفظ کرد، کار انقلاب تمام نشده و دوران انقلاب به سر نیامده و امروز ما به کار جهادی متناسب با نیاز کشور احتیاج داریم.

رضایی اضافه کرد: کسانی که دلسوز نظام هستند باید از کلام امام و آرمان های انقلاب صیانت کنند؛ تا زمانی که پیوند امت با امام آن برقرار باشد این اقتدار دوام دارد، در حقیقت نباید مسائل داخلی، جایگاه کشور را تضعیف کند چرا که دشمنان به شدت به دنبال این موضوع هستند.

وی افزود : مردم در عرصه انتخابات سال جاری به تکلیف خود به خوبی عمل کردند، اقتدار ما را ارتقا دادند و در سطح بین المللی غرور کشور را افزون کردند، بنابراین مسئولان و متولیان امر نیز باید در شأن این ملت عمل کنند و بدانند بار مسئولیت سنگینی بر دوش دارند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت