سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۲۷:۳۴

دوره‌های تخصصی گردشگری در استان مرکزی برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: بحث گردشگری را در سطح استان تخصصی می‌کنیم و در این زمینه از فعالان این عرصه حمایت کرده و دوره‌های تخصصی برای آنها برگزار می‌کنیم.

دوره‌های تخصصی گردشگری در استان مرکزی برگزار می‌شود

دوره‌های تخصصی گردشگری

دوره‌های تخصصی گردشگری در استان مرکزی برگزار می‌شود

به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، سیدمحمد حسینی با بیان اینکه ملزم به تخصصی کردن بحث گردشگری در سطح استان هستیم، گفت: تنها موسسه تخصصی دوره‌های گردشگری زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی در شهرستان اراک شروع به فعالیت کرده که این اقدام زمینه‌ساز اتفاقی مطلوب در صنعت گردشگری است که می‌تواند در فضای اشتغال پایدار این صنعت بسیار موثر باشد.

وی افزود: ملزم هستیم که بحث گردشگری را در سطح استان تخصصی کنیم و در این زمینه از فعالان این عرصه حمایت می‌کنیم، زیرا یکی از اجزای مهم صنعت گردشگری نیروی انسانی متخصص است که با گذراندن دوره‌های تخصصی گردشگری می‌توانند نقش موثری در شناخت و درک بهتر وضع موجود و ارتقای سطح ارائه خدمات به گردشگران ایفا کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی تصریح کرد: این موسسه کارگاه‌های آموزشی گردشگری، مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، دوره راهنمایان گردشگری‌(تورلیدری) و دوره‌های هتل‌داری را برگزار می‌کند و در پایان دوره‌ها گواهینامه و کارت رسمی از سوی سازمان میراث فرهنگی را به آموزش‌دیدگان اعطا می‌کند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت