دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۰۳:۴۶

آقای استاندار کجا هستی؟

آقای استاندار کجاستی، آیا دوران قرنطینه شما در شمال به اتمام نرسیده است تا این چند ماه باقی مانده از ریاستتان بر امور مردم رسیدگی کنید.

قرنطینه شما در شمال تمام نشد؟

آقای استاندار کجا هستی؟

به گزارش پیک راستان به نقل از فارس ۱۲ مردادماه پایان کار دولت دوازدهم بود، دولتی که در دوره ۸ سال ریاستش بر کشور، نه تنها باری از دوش ملت بر نداشت، بلکه با بی تدبیری‌ها و بی‌مسئولیتی‌هایش بر مشکلات مردم افزود و موجب عقبگرد کشور در بسیاری از عرصه‌ها شد.

در بی‌تدبیری دولت همین بس که در حوزه اقتصاد تورم بیش از ۷۰۰ درصد افزایش یافته و افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها از یک سو و عدم نظارت و کنترل آن از سویی دیگر موجی از گرانی‌‌ها و نارضایتی‌های مردمی را به دنبال داشته است.

بر اساس آمارهای موجود از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ قیمت مواد خوراکی با ۴۱۱ درصد رشد، لبنیات و تخم مرغ ۴۶۷ درصد، انواع روغن ۳۷۱ درصد، میوه خشکبار ۴۰۲ درصد و گوشت با بیش از ۴۲۱ درصد رشد مواجه شد، این در حالی است که مردم بارها و بارها برای تهیه همین اقلام ساعت‌ها در صف ایستادند تا بتوانند مرغی و یا روغنی بر سر سفره‌هایشان ببرند.

در کنار این گرانی‌ها بی‌مسئولیتی دولت در حوزه مدیریت کشور و عدم نظارت بر عملکرد مدیران دست‌نشانده خود در استان‌ها، چالش‌هایی را در برخی از استان‌ها در پی داشت که نمونه آن اعتراضات مردم خوزستان و فرصت‌طلبی دشمنان از این اعتراضات بود.

به خوبی شاهدیم در حوزه مسائل انرژی عدم برنامه‌ریزی و تدبیر دولت،کشور را با کمبود جدی برق مواجه کرد، به طوری که این کمبود موجی از خاموشی‌های خانه‌ها و چرخ بسیاری از صنایع از جمله فولاد و سیمان را رقم زد که امروز کاهش تولید سیمان و نبود آن به دلیل تعطیلی کارخانجات، مردم را در ساخت و سازها و کشور را در اجرای پروژه‌های عمرانی با دردسرهای فراوانی مواجه کرده است.

مشکلات کشور که همچون اژدهای هفت‌سر هربار سر باز می‌کند، آتشی است که دامن استان‌ها و شهرها و روستاهای کشور را گرفته و مردم را سختی انداخته است، در استان مرکزی که استانی کارگری است، مشکلات ناشی از توقف تولید در واحدهای صنعتی، نبود نهاده دام و طیور، گرانی مسکن، خشکسالی، تورم، کرونا، هزار و یک مشکل دیگر در حال بلعیدن شیره جان مردم است و مردم هر روز با یک مشکل دست و پنجه نرم ‌می‌کنند.

هرچند دولت دوازدهم ۱۲ مرداد ماه به کار خود پایان داد، در استان مرکزی اما سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی از پنجم مردادماه و یک هفته زودتر به پیشواز این خداحافظی رفته و به بهانه سپری کردن دوران قرنطینه کرونایی در شهرهای شمال کشور در حال خوش‌گذرانی است، حال بماند که مجوز تردد به شهرهای قرمز را چگونه دریافت کرده است؟

 آخرین حضور استاندار مرکزی در جلسات مهم استان که باید در این جلسات برای رفع مشکلات مردم و استان تصمیم‌گیری شود به پنجم مردادماه باز می‌گردد و پس از آن این معاونان استاندار بودند که ریاست جلسات را بر عهده گرفتند تا به ظن خود برای مشکلات مردم و استان نسخه بپیچند، معاونانی که در انجام کارهای خود عاجزند.

آقای استاندار به راستی کجاستی، آیا دوران قرنطینه شما در کنار دریا به اتمام نرسیده است تا این چند ماه باقی مانده از ریاستتان بر امور مردم رسیدگی کنید.

شایعاتی مبنی بر انتخاب شما  به عنوان شهردار کرج در برخی رسانه‌ها مطرح است، اما کسانی که این شایعه را به راه‌انداخته‌اند، آیا عملکرد شما در استان مرکزی را بررسی کرده‌اند، براساس کدام شاخص‌های مثبت مدیریتی می‌خواهند شما را به عنوان شهردار برگزینند.آقای استاندار کجاستی؟ دوران قرنطینه شما در شمال تمام نشد؟

انتهای پیام/mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت