سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۳۱:۵۲

دلیجان ناگهان قرمز شد

بعد از شهر اراک و ساوه در استان مرکزی شهرستان دلیجان نیز به یکباره در وضعیت قرمز قرار گرفت.

دلیجان ناگهان قرمز شد

دلیجان هم قرمز شد

به گزارش پیک راستان به نقل از فارس ، دلیجان با افزایش بالای مبتلایان و بستری‌ها در شهرستان دلیجان، وضعیت این شهرستان مستقیما از زرد به قرمز تبدیل شد.

افزایش نگران‌کننده تعداد بستری‌ها، مبتلایان و مراجعین به بیمارستان و درمانگاه‌های شهرستان دلیجان به حدی است که این منطقه را در وضعیت بحرانی و قرمز  قرار داده است.

شواهد حاکی از آن است که روزانه بیش از ۵۰ نفر برای تست کرونا به مراکز تست کرونا مراجعه می‌کنند که تعداد بالایی از این افراد در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند.

تعداد زیادی مبتلایان به دلیل شرکت در تجمعات به این بیماری مبتلا شده‌اندبه گونه‌ای که گفته می‌شود در مراسم ختم در یکی از روستاهای دلیجان ۱۵ نفر مثبت شده‌اند.

با دستور استاندار مرکزی فرمانداران شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی موظف هستند فعالیت گروهای شغلی ۲، ۳ و ۴ را متوقف کنند.

 اتاق اصناف نیز برای ممنوعیت فعالیت واحدهای صنفی باید برنامه‌ریزی کرده و نهایت همکاری را داشته باشد تا بتوان با اعمال ممنوعیت ۲ هفته‌ای در کسب و کارها و رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی زمینه مدیریت شرایط بحرانی ایجاد شده را فراهم کرد.

بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده شهرستان‌های خمین، ساوه، زرندیه نیز در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

همچنین در حال حاضر وضعیت شهرستا‌ن‌های کمیجان، خنداب، شازند، محلات، فراهان و تفرش نارنجی و شهرستان خنداب متمایل به قرمز است.

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت