یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۲۹:۰۰

دفاتر خدمات مسافرتی استان مرکزی با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی بازگشایی می‌شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دفاتر خدمات مسافرتی این استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت داشته باشند اما همچنان ثبت‌نام تور در این دفاتر ممنوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

دفاتر خدمات مسافرتی استان مرکزی با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی بازگشایی می‌شوند

«بهروز اکرمی» روز یکشنبه در حاشیه نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در اراک افزود: بازگشایی موسسات فرهنگی، هنری و مطالعاتی استان منوط به بررسی اداره کل ارشاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و دبیرخانه ستاد استانی است که تصمیم‌گیری لازم در این خصوص هفته آتی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: فرمانداران شهرستان‌های استان مرکزی حمایت قضایی و انتظامی لازم را از ضابطان شبکه بهداشت این استان داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: شهرداری اراک باید نسبت به تعویق اجاره غرفه‌های مسافربری شرکت‌های مسافری مستقر در پایانه‌های مسافری این شهر اقدام کند.

اکرمی اظهار داشت: نگرانی‌هایی در خصوص برخی افراد از سایر استان‌ها برای صیفی‌کاری یا سایر کشت‌ها در استان وجود دارد که فعالیت این افراد منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آیین شب‌های قدر در شهرهایی که نمازجمعه اقامه می‌شود با مسوولیت امام جمعه، فرماندار و رییس شبکه بهداشت آن شهرستان باید تصمیم‌گیری و اگر مقرر به برگزاری شد، حضور افراد کنترل شده و محدود باشد.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و نخستین مورد مثبت ویروس کرونا در این استان، اول اسفندماه سال ۹۸ در اراک به ثبت رسید و تاکنون یک‌هزار و ۷۷۴ نفر به این بیماری مبتلا و ۱۶۱ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت