شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۲۹:۲۱

دستگیری ۴۲ سارق و توزیع کننده موادمخدر در استان مرکزی

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات دو روز گذشته پلیس استان، ۴۲ نفر به اتهام سرقت و جرائم مرتبط با موادمخدر دستگیر شدند و ۳۴ فقره سرقت کشف شد.

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان مرکزی اعلام کرد:

دستگیری ۴۲ سارق و توزیع کننده موادمخدر در استان مرکزی

به نقل از پایگاه پلیس، سیامک قاسمی در مورد دستگیری ۴۲ سارق و توزیع کننده موادمخدر اظهار داشت: در تداوم طرح‌های امنیت بخش پلیس استان در عملیات‌های دو روز گذشته، ۴۲ نفر به اتهام سرقت و جرایم مرتبط با مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: پلیس در بستر تحقیقات و بازجویی از سارقان، موفق به کشف۳۴ فقره انواع سرقت شد.

قاسمی بیان کرد: کشف شش دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۱۰ فقره سرقت محتویات و لوازم خودرو و … بخشی از کشفیات پلیس استان در این دو روز بود که در نهایت اموال کشف شده از سارقان پس از هماهنگی با مرجع قضایی به مالباختگان تحویل داده شد.

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی، از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برساند تا در کمترین زمان ممکن با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت