پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۵۹:۵۹

دستگیری قاتلان فراری چند روز پس از وقوع جرم در اراک

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسايي و دستگيري ۲ قاتل فراري در شهرستان اراک،چند روز پس از وقوع جرم در عمليات مأموران این پليس خبر داد.

حوادث//

دستگیری قاتلان فراری چند روز پس از وقوع جرم در اراک

سرهنگ”سید نورالدین حسینی” رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: در پی قتل جوانی ۲۲ ساله با سلاح سرد چاقو در ۱۶ اسفند ماه سال جاری در بازار شهرستان اراک و متواري شدن قاتلان از محل وقوع جرم، دستگيري آنان به صورت ويژه در دستور مأموران دایره جنایی پليس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

وي اظهارداشت: با تحقيقات و بررسي هاي انجام شده و اشراف اطلاعاتي، سرانجام کاراگاهان پليس چند روز پس از وقوع این حادثه، در۲۱ اسفندماه سال جاری، مخفيگاه قاتلان را که دو جوان ۱۹ و ۲۳ ساله بودند و پس از ارتکاب جرم به  اطراف شهرستان اراک متواری و پنهان شده بودند را به صورت دقیق مورد شناسايي قرارداده و با انجام يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه موفق به دستگیری آنان شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه علت این قتل، اختلاف بین قاتلان و مقتول برای تصاحب مکان مناسب تر به منظور دست فروشی بوده است، افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتي برای سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفی شدند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت