دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۰۹:۵۳

دستگيري 4 سارق احشام در عمليات كارآگاهان پليس استان مركزي/كشف 2 تن ادوات راه‌آهن از مخفيگاه سارقان

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت: چهار سارقي كه 20 رأس احشام دامداري در باغ‌هاي سنجان شهرستان اراك را با تهديد به سرقت برده بودند، در تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي استان شناسايي و دستگير شدند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي:

دستگيري 4 سارق احشام در عمليات كارآگاهان پليس استان مركزي/كشف 2 تن ادوات راه‌آهن از مخفيگاه سارقان

دستگیری سارق

دستگيري 4 سارق احشام در عمليات كارآگاهان پليس استان مركزي/كشف 2 تن ادوات راه‌آهن از مخفيگاه سارقان

به نقل ازخبرگزاری فارس،سید نورالدین حسینی اظهار کرد: چندی پیش گزارشی از وقوع یک سرقت از یک دامداری واقع در باغ‌های شهر سنجان شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقاتی که از صاحب دامداری انجام شد مشخص گردید که افرادی ناشناس با تهدید او، اقدام به سرقت 20 راس احشام از محل دامداری کرده‌اند و از محل متواری شده‌اند.

 حسینی ادامه داد: تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد تا اینکه در مراحل رسیدگی به این پرونده، سرنخ‌هایی از سارقان به دست آمد و مشخص شد که سارقان چهار نفر هستند که دو نفر آنان ساکن اراک و دو همدست دیگر آنان ساکن یکی دیگر از استان‌های همجوار می‌باشند.

وی با اشاره به عملیات شناسایی و دستگیری سارقان تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات مخفیگاه سارقان به دست آمد و هر چهار نفر در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در عملیات دستگیری دو نفر از این سارقان، تجهیزات لازم برای سرقتی دیگر که این افراد در حال برنامه‌ریزی انجام آن بودند، نیز کشف شد.

  حسینی افزود:‌در بازرسی از مخفیگاه یکی از این سارقان نیز مقدار دو تن فنر و ادوات مربوط به راه آهن نیز کشف شد.

 از ادامه تحقیقات تکمیلی در این پرونده خبر داد و گفت: متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت