یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۵:۴۴:۴۴

دستگاه‌های پیشرو و موفق در خدمت‌رسانی به مردم در استان مرکزی تجلیل می‌شوند

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی با بیان اینکه دستگاه‌های پیشرو و موفق در خدمت‌رسانی به مردم در استان مرکزی تجلیل می‌شوند گفت: عملکرد خدمت‌رسانی ۲۴ دستگاه اجرایی استان مرکزی ضعیف و غیرقابل ارزیابی بوده است.

استاندار مرکزی؛

دستگاه‌های پیشرو و موفق در خدمت‌رسانی به مردم در استان مرکزی تجلیل می‌شوند

نشاط اجتماعی

دستگاه‌های پیشرو و موفق در خدمت‌رسانی به مردم در استان مرکزی تجلیل می‌شوند

به نقل از تسنیم، محمود نعمتی پیش از ظهر امروز در شورای ارزیابی حمایت از حقوق مصرف کنندگان اظهار داشت: در ماده 6 قانون حمایت از مصرف کنندگان دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند اطلاعات تمامی خدماتی که به مراجعه کنندگان عرضه می‌کنند را در اختیار مردم قرار دهند.

وی افزود: این اطلاعات شامل پنج محور اطلاع‌رسانی، ارائه خدمت، نظرسنجی، رسیدگی به شکایات و آموزش و فرهنگ سازی است، بر این محورها دولت امتیاز بندی کرده و دستور داده این پنج محور از دستگاه‌ها بازرسی شود که امسال برای نخستین در کشور این اتفاق در استان مرکزی انجام شده و به تمام دستگاه‌های اجرایی مراجعه شده است.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی تصریح کرد: نمره کامل دستگاه‌ها از 100محاسبه می‌شود و دستگاه‌هایی که رتبه از 90 تا 100 را کسب کنند سطح یک را دارند که شامل 17 دستگاه هستند که در این رتبه شرکت‌ها عملکرد بهتری داشته‌اند.

نعمتی بیان کرد: 25دستگاه نمره از 75تا 100را کسب کرده و سطح دو را به خود اختصاص دادند و دستگاه‌هایی که رتبه  60تا 100 را کسب کرده 12 دستگاه شامل 15درصد بودند که سطح سه را داشتند و 24 دستگاه هم رتبه زیر 100را داشته و قابل ارزیابی نبودند.

وی ادامه داد: قرار بر این است که دستگاه‌های سطح یک و دو و سه را کسب کردند در یک همایش از آنها تقدیر شود و به سطح ملی در کشور معرفی شوند که دستگاهی که بتواند سه بار پی در پی در سطح ملی امتیاز کسب کند تندیسی به آنها اعطا می‌شود  و آنهایی که به حد نصاب نرسیدند باید علت بررسی و تدبیرات لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت