یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۵۴:۰۵

دستگاه‌های خدمات رسان استان مرکزی در ایام نوروز با مشترکان مساعدت داشته باشند

معاون سیاسی استاندار مرکزی با بیان اینکه نظارت‌ها و بازرسی‌ها در استان مرکزی در ایام نوروز افزایش می‌یابد گفت: دستگاه‌های خدمات رسان استان مرکزی در ایام نوروز با مشترکان مساعدت داشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ؛

دستگاه‌های خدمات رسان استان مرکزی در ایام نوروز با مشترکان مساعدت داشته باشند

دستگاه‌های خدمات رسان

دستگاه‌های خدمات رسان استان مرکزی در ایام نوروز با مشترکان مساعدت داشته باشند

به نقل از تسنیم، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جلسه هماهنگی امنیت سفر استان مرکزی با اشاره به وظایف مقرر در این مقطع زمانی اظهار داشت: اصلی ترین هدف از تشکیل کمیته نظارت امنیت سفرهای نوروزی اعمال نظارت و بررسی‌های لازم در ایام نوروز است و انتظار داریم این اقدامات به بهترین نحو ممکن به اجرا برسند.

وی افزود: برقراری و تامین امنیت تنها به‌دست دستگاه‌های اجرائی ممکن نیست بلکه در این راستا باید آحاد مردم همپای دستگاه‌های ذی‌ربط بکوشند و مشارکت‌های لازم را در این زمینه به انجام برسانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: یکی از ارگان‌هایی که وظیفه بسیار سنگینی را در این ایام بر عهده دارد مجموعه اصناف است که باید با اجرای روند صحیح نظارت بر واحدهای صنفی از بروز هرگونه اخلال جلوگیری و با متخلفین برخوردی قاطع داشته باشد.

حقیقی خاطرنشان کرد: انتظار داریم که نهادهای مرتبط با خدمات سفر نوروز در نخستین فرصت نسبت به رسیدگی شکایات اقدام کنند و باتوجه به نزدیک شدن ایام نوروز  باید تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرائی عضو ستاد سفر استان مرکزی  در راستای برقراری امنیت و آرامش مهمانان نوروزی تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی عنوان کرد: از دستگاه‌های خدمات رسان اعم از آب، برق و گاز تقاضا داریم که در ایام نوروز با مشترکین مساعدت‌های لازم را داشته باشند و همچنین همکاری مردم با نیروهای انتظامی و امنیتی، نظارت مستمر بر واحدهای پذیرایی و تلاش همگانی به منظور کاهش میزان تصادفات از جمله اقدامات با اهمیت این ایام هستند که باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: مسئولان مرتبط با اعمال نظارت بر اماکن حساس موظفند که در این ایام تلاشی بی وقفه و صحیح داشته باشند تا از بروز هرگونه مخاطره و بی‌نظمی که موجب بروز نگرانی و آشفتگی برای مسافران می‌شود جلوگیری کنند.

حقیقی افزود: در نهایت از تمامی ارگان‌های عضو ستاد هماهنگی امنیت سفر انتظار می‌رود تا نهایت همکاری را در ایام نوروز برای حفظ امنیت و آرامش و و ثبت خاطراتی خوش برای مسافران در استان مرکزی را داشته باشند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت