دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۵۵:۳۶

دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی برنامه‌های عملیاتی حوزه نشاط اجتماعی ارائه کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی برنامه‌های عملیاتی حوزه نشاط اجتماعی ارائه کنند گفت: برنامه‌های حوزه ارتقا نشاط اجتماعی در استان مرکزی جمع آوری شد.

معاون سیاسی استاندار مرکزی:

دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی برنامه‌های عملیاتی حوزه نشاط اجتماعی ارائه کنند

نشاط اجتماعی

دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی برنامه‌های عملیاتی حوزه نشاط اجتماعی ارائه کنند

فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در حاشیه همایش صبح و نشاط و پیاده روی خانوادگی در شهر تفرش اظهار داشت: خانواده و ورزش‌های همگانی بستر مناسبی برای نهادینه سازی ورزش در جامعه هستند و برگزاری مستمر چنین همایش‌هایی می‌تواند شادی و نشاط را برای خانواده‌ها و جامعه به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اهمیت پیاده‌روی خانوادگی و با تاکید بر تاثیر به سزای ورزش بر سلامت جسم و روح، افزود: پیاده‌روی، نقش بنیادی در سلامت روان و جسم انسان دارد، از این رو امروزه در جهان ورزش از اهمیت ویژه‌ای برای حفظ سلامت برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد :باید با برنامه‌ریزی ورزش‌های همگانی را ترویج داد تا سبب شور و نشاط در بین آحاد جامعه به ویژه جوانان شود.

حقیقی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی در خصوص نشاط اجتماعی گفت: برای اجرای یک برنامه عملیاتی و به دور از موازی کاری برنامه های تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در مسائل اجتماعی و امور فرهنگی با عنوان ارتقا نشاط اجتماعی در استان جمع آوری شده و با بررسی در هیئت اندیشه ورز و کارگروه اجتماعی در قالب یک نقشه راه مدون در امسال با ارتقا شاخص‌های نشاط اجتماعی پیاده سازی و با هم افزایی و مشارکت ادارات مرتبط اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: باید اجرای برنامه‌ای عملیاتی در استان و در کنار اهداف بلندمدت برنامه‌های کوتاه‌مدت را دنبال کرد و به طور قطع این نوع برنامه‌ریزی می‌تواند زمینه موفقیت و بهبود شرایط را مهیا کند.

معاون سیاسی، امینیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد:در موضوع مسائل اجتماعی وجدان عمومی و به ویژه مشارکت مردم نقش تاثیر گذار و بی بدیلی در افزایش نشاط اجتماعی جامعه ایفا می کند و بی شک با توسعه هرچه بیشتر تشکل‌های مردمی، شاهد پویایی و نشاط جامعه و برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی هستیم‪

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت