یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۳:۱۳:۰۳

دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی باید به درستی برای جامعه تبیین شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی به درستی برای جامعه تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی باید به درستی برای جامعه تبیین شود

دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی

دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی باید به درستی برای جامعه تبیین شود

حجت‌الاسلام عباس هاشمی شامگاه سه‌شنبه در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: الزامات برگزاری گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی محدود به ایام ویژه نبوده و تمام مناسبت‌های تقویمی سال را در بر می‌گیرد که باید تمام فعالیت‌ها بر پایه منطقی استوار باشند و همچنین بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده در نقاط مختلف کشور برگزار می شود.

عباس هاشمی بیان کرد: هدف کلی از برگزاری بزرگداشت با تاکید بر ارائه کارنامه چهل ساله جمهوری اسلامی در اصول بنیانی، شعارها، ارزش‌ها و عملکردها است.

وی با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این بزرگداشت گفت: از دیگر اهداف برگزاری می‌توان به تاکید بر ثبات روزافزون جمهوری اسلامی ایران و شکوفایی انقلاب در چهلمین سال چیروزی به‌رغم دشمنی‌های بی‌وقفه استکبار، زمینه سازی آشنایی افزون‌تر اقشار مختلف ملت ایران به ویژه جوانان با اهداف و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین نقش بی‌بدیل ولایت مطلقه فقیه در پیروزی انقلاب اسلامیو غلبه نظام جمهوری اسلامیبر بحران‌ها و چالش‌ها اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: ترسیم و تدوین سیاست‌های کلان، بررسی و تصویب محصولات و آثار فرهنگی و هنری مکتوب و رسانه ای متمرکز، تدوین و تصویب سیاست‌های تبلیغی و رسانه‌ای و بررسی و تصویب برگزاری نشست های علمی، تخصصی و همایش های ملی و بین المللی  مهمترین وظایف شورای راهبری و سیاستگذاری است.

هاشمی خاطرنشان کرد: از اعضای ستاد استانی شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر حوزه های علمیه، مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل صدا و سیما هستند.

وی اضافه کرد: فرمانده سپاه روح الله، مدیر کل تبلیغات اسلامی، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، شهردار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از دیگر اعضای ستاد استانی این شورا هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: برای برگزاری هر چه باشکوهتر آیین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکز 13 کارگروه فرهنگی، اقتصادی، علم و فناوری، رسانه، روستا و محرومیت زدایی، ورزش و جوانان، زنان، تشکل های مردم نهاد، روحانیت، ایثار و شهادت، بهداشت و درمان، بسیج و فرهنگیان و دانش آموزی تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی نیز با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده اظهار داشت: اگر بخواهیم به شکل موثر اقداماتی را انجام داده و بتوانیم در پایان سال هم گزارش خوبی را ارئه دهیم نخست باید اهداف مدنظر را بومی‌سازی کنیم.

فتح‌اله حقیقی افزود: زمانی که کارگروه‌هایی را تشکیل می‌دهند بنابر اهدافشان وظایف آنها مشخص است، بعد از بومی سازی باید یک چک لیست آماده شده و براساس آن روزشمار مشخص شود و بر اسسا آن کارها پیش برود این در حالی است که اگر به غیر از این پیش رود اقدامات حالت روتین را به خود می‌گیرند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت