پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۵۳:۳۸

دستان ناپاک آل‌سعود و وهابیت به خون مردم منطقه آلوده است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: دستان ناپاک آل‌سعود و وهابیت به خون مردم منطقه آلوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

دستان ناپاک آل‌سعود و وهابیت به خون مردم منطقه آلوده است

وهابیت

دستان ناپاک آل‌سعود و وهابیت به خون مردم منطقه آلوده است

به نقل ازتسنیم،به نقل از سپاه روح الله استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد در جمع پاسداران و پایوران ناحیه مقاومت بسیج دلیجان اربعین را یادآور ایثار و از خودگذشتگی امام حسین(ع) و یاران باوفایش در راه اسلام و قرآن دانست و اظهار داشت: امروز پس از گذشت قریب به 1400 سال به یاد آن فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و حق طلبی‌ها میلیون‌ها مسلمان عاشق قدم در راه زیرات امام حسین(ع) می‌گذارند و مسر نجف تا کربلا را پیاده طی می‌کنند.

وی افزود: این همایش عظیم پیاده‌روی اربعین یادآور این موضوع است که حق و حقیقت همیشه زنده و جاوید است و باطل نابودشدنی است. ما هم هرساله به تأسی از حرکت امام حسین(ع) و به یاد آن بزرگوار، حماسه عاشورا و اربعین را گرامی می‌داریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: تا شعار «هیهات من‌الذله» زنده بماند و امروز هم شعار ما در برابر زیاده‌خواهی‌های جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار همان شعار حسینی «هیهات من‌الذله» را سر می‌دهیم.

رضوی‌راد با تاکید بر اینکه ملت ایران ملتی بیدار و آگاه است، گفت: 40 سال است که در برابر جبهه کفر و استکبار ایستاده‌ است و امروز شاهد ذلت جبهه کفر و استکبار و آمریکا در عراق و سوریه هستیم.

وی افزود: با الگوگیری از مکتب امام حسین(ع) یاد گرفته‌ایم که در برابر آمریکا ایستادگی و مقاومت کنیم و در برابر تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی ایستاده‌ایم و می‌ایستیم مقاومت امروز ما در جبهه حق، عزت و سربلندی را به همراه دارد و نوید پیروزی بر جبهه کفر را می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: ما امروز شاهد نابودی داعش و گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه هستیم و می‌دانیم مصاف ما با جبهه استکبار و رویارویی با رژیم غاصب صهیونیسم است.

رضوی‌راد با اشاره به پیام پیاده‌روی اربعین گفت: امت اسلامی بدانند پیام همایش پیاده‌روی عظیم اربعین زیر بار ذلت نرفتن است این حرکت نویدبخش فتح و ظفر است و فتح و پیروزی جبهه حق نابودی اسرائیل غاصب است، پیروان امام حسین(ع) باید خود را برای به زانودرآوردن جبهه کفر آماده کنند.

وی افزود: امروز در مقابل رژیم غاصب صهیونیسم تنها ملت فلسطین و حزب‌الله نیستند ما امروز شاهدیم ملت عراق و سوریه نیز آماده‌‌اند‌ و با تشکیل بسیج امت اسلام در مقابل اسرائیل غاصب بایستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: ما امروز فتنه‌گران حامی اسرائیل در منطقه را شناخته‌ایم و آل‌سعود خبیث و وهابیت پلید را جزو فتنه‌گران می‌دانیم که دستشان به خون هزاران نفر از مردم بی‌گناه و مظلوم منطقه از جمله یمن آلوده شده است.

رضوی‌راد خاطرنشان کرد: ما به یاری خدا و با الهام از قرآن و اهل بیت(ع) به ویژه با الگوگیری از مکتب امام حسین(ع) مصمم هستیم اسرائیل پلید و غاصب را نابود کنیم و به یاری خدا این راه را که راه امام حسین(ع) و راه عزت و سربلندی امت اسلام است ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت