یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۰۳:۲۴

درنظرگرفتن دو ردیف بودجه جدید برای شهرستان شازند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: برای مطالعات و ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابه شازند که تا ۱۱۸ تختخواب توسعه پیدا می کند، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی خبر داد:

درنظرگرفتن دو ردیف بودجه جدید برای شهرستان شازند

علی ابراهیمی، نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست هماهنگی برنامه و بودجه شهرستان که با حضور یادگاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی و فرماندار شهرستان برگزار شد به خبرنگار شازند ما گفت: یکی از موضوعات مورد بحث در شهرستان شازند، سهم اعتبارات ملی و استانی شهرستان شازند بود.

وی افزود: از آنجایی که شهرستان شازند به لحاظ موقعیت جمعیتی، تخصیص های مناسبی را دریافت نکرده است؛ طی جلسه ای، موضوعاتی از قبیل اعتبارات تملکی و عمرانی مورد نیاز، بررسی شد که در اعتبارات سال آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم شازند در مجلس  بیان کرد: از نظر اعتبارات ملی نیز از آنجایی که بخش‌های زالیان و سربند از شهرستان شازند جزو مناطق کمتر توسعه یافته است، مدعی هستیم که در مناطق مرکزی و بخش قره کهریز هم هنوز نقاطی وجود دارد که نیازمند توسعه هستند.

ابراهیمی اظهار کرد: توافقات خوبی از نظر ردیف اعتباری در شهرستان شازند صورت گرفت که در سال آینده وضعیت بهتری داشته باشیم و دو ردیف اعتباری جدید، مطالعه جاده نورآباد به آستانه و بیمارستان دولتی شازند هم می تواند فتح بابی برای اجرای دو پروژه اثرگذار در شهرستان باشند.

تخصیص ۵۰ میلیون اعتبار برای مطالعه درخصوص جاده نورآباد

یادگاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار شازند ما گفت: در خصوص جاده نورآباد به آستانه مبلغ ۵۰ میلیون تومان اعتبار برای مطالعه در نظر گرفته شد.

 

وی افزود: در خصوص بیمارستان ۶۴ تختخوابه شازند که تا ۱۱۸ تختخواب توسعه پیدا خواهد کرد نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان ابلاغ اعتبار به جهت مطالعات ایجاد بیمارستان در نظر گرفته شد و دانشگاه علوم پزشکی نیز مجوزهای لازم را در خصوص ایجاد این بیمارستان اخذ خواهد کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی در خصوص ۴۲ روستایی که باید از سهم آب شرب سد کمال صالح استفاده کنند بیان کرد: چون این ۴۲ روستا در موافقتنامه سد نیامده است، قرار بر انجام مکاتباتی با ریاست سازمان برنامه بودجه کشور جهت قرار گرفتن این روستاها در توافقنامه شد تا بتوان آبرسانی به این روستاها را انجام داد.

یادگاری یادآور شد: از آنجایی که دو منطقه در شازند به عنوان مناطق کمتر توسعه یافته معرفی شده اند، قرار بر انجام مکاتباتی با معاونت رئیس جمهور جهت قرار گرفتن تمام شهرستان در زمره مناطق کمتر توسعه یافته شد.

درنظرگرفتن دو ردیف بودجه جدید برای شهرستان شازند

میرزایی، فرماندار شازند نیز به خبرنگار ما گفت: طی نشستی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی، دو ردیف بودجه جدید برای شهرستان در نظر گرفته شد که اعتبارات این دو ردیف جهت اجرای طرح های مطالعاتی اختصاص داده خواهد شد.

وی افزود: بحث جاده های مواصلاتی شهرستان همچون توره، بروجرد، شازند، خمین و سایر جاده های روستایی نیز بررسی و مقرر شد با توجه به جابجایی اعتباراتی که انجام می شود، رسیدگی به جاده ها نیز در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت