پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۱۷:۵۶

دانش آموز کماندار محلاتی در جایگاه هشتم جهان قرار گرفت

بانوی کماندار محلاتی عضو تیم ملی گفت: در اولین حضورم در مسابقات جهانی تیر و کمان موفق شدم با حذف حریفان انگلستان و استرالیا که مقام سوم و ششم کوالی جهان را در کارنامه خود دارند جزو ۱۰ تیر انداز برتر دنیا قرار گیرم.

درخشش نام بانوی ایرانی در میان ۱۰ تیر انداز برتر جهان

دانش آموز کماندار محلاتی در جایگاه هشتم جهان قرار گرفت

کماندار محلاتی

دانش آموز کماندار محلاتی در جایگاه هشتم جهان قرار گرفت

بهاره رضایی، دانش آموز ۱۷ ساله محلاتی و عضو تیم ملی نوجوانان تیر و کمان کشور که در مسابقات جهانی آرژانتین توانست به جمع ۱۰ تیر انداز برتر دنیا سعود کند در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری صبح محلات گفت: حدود ۴ سال است که فعالیت در رشته تیر و کمان را شروع کردم و در ۳ سال گذشته موفق به عضویت در تیم تیر و کمان استان مرکزی شده و پس از دعوت به اردوی تیم ملی موفق به عضویت در تیم ملی جوانان تیر و کمان کشور شدم.

وی ادامه داد: پس از کسب رتبه اول «کوالی» انتخابی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در تهران و برای اولین بار، به مسابقات بین المللی و جهانی اعزام شدم.

این دانش آموز کماندار محلاتی با اشاره به شرکت ۳۷ کشور در مسابقات جهانی آرژانتین اظهار کرد: مسابقات  آرژانتین در سطح  قهرمانی جهانی برگزار شد تمام تیراندازان قدر از ۳۷ کشور جهان در این مسابقات شرکت کردند و من توانستم با حذف حریفان انگلستان و استرالیا که مقام سوم و ششم  «کوالی»  جهان را داشتند به مقام ۸ جهان دست یابم و جزو ۱۰ تیر انداز برتر دنیا قرار بگیرم.

تیم تیر و کمان ایران در جایگاه ششم  جهان قرار گرفت

رضایی همچنین با اشاره به کسب جایگاه ششمی جهان توسط تیم تیر و کمان کشور گفت: کمانداران ایرانی حاضر در این مسابقات از بهترین‌های تیر و کمان کشور بودند که مراحل سخت تمرین و اردوهای آمادگی را با موفقیت پشت سرگذاشته و با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت و در سطحی بالا ظاهر و موفق به کسب مقام ششم تیمی دنیا شدند.

این بانوی نوجوان کماندار محلاتی در خاتمه با مناسب ارزیابی کردن امکانات اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی خاطر نشان کرد: سطح تمرینات تیم ملی ایران بسیار خوب و در اردوها از امکانات و مربیان بسیار عالی و با تجربه‌ای استفاده شده و اعضای تیم کشورمان با استفاده از تجربیات مربیان و تلاش‌های مجدانه آنها به این مسابقات اعزام و برای کشورمان افتخار آفرینی کردند.

مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در رده سنی نوجوانان از ۱۱ لغایت ۱۶ مهرماه در کشور آرژانتین با حضور ۱۰ کماندار نوجوان ایرانی برگزار شد که در این میان کماندار محلاتی موفق به قرار گیری در بین ۱۰ تیر انداز برتر جهان شد.

این کماندار نوجوان محلاتی روز گذشته با استقبال جمعی از مسئولین به شهرستان بازگشت.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت