دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۵۱:۱۱

دانش‌ آموزخمینی نائب قهرمان شد

صبا سراجی دانش آموز شهرستان خمین، نایب قهرمان مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور در رشته انفرادی شد.

در مسابقات تنیس روی میز کشور؛

دانش‌ آموزخمینی نائب قهرمان شد

به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز؛ با پایان رقابت‌های بخش انفرادی مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور، شیما صفایی از همدان در رده نوجوانان و مینا پورموسوی از البرز در رده جوانان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

در بخش نوجوانان صبا سراجی از استان مرکزی مقام دوم و کیمیا رستمی از تهران و الینا رحیمی از آذربایجان غربی مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

در بخش جوانان نیز شقایق حسین‌زاده از تهران مقام دوم و پریناز حاجیلو از البرز و ملیکا کرمی از تهران به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

در بخش دوبل نیز تیم دو نفره مریم فرعی و مینا پورموسوی از البرز، به همراه تیم دو نفره شیما صفایی از همدان و کیمیا رستمی از تهران به فینال رقابت‌ها راه یافتند.

همچنین تیم دو نفره اشتری از خراسان رضوی و ویزواری از گلستان  به‌همراه تیم دو نفره اصغری و کرمی از تهران بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

مسابقات تنیس روی میز  قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر سراسر کشور ۱۱ تا ۱۴ آذرماه با حضور ۱۵۰ نفر در قالب ۲۵ تیم در مجموعه ورزشی شهدای ۵ مرداد اراک برگزارشد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت