سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۴۵:۵۸

دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با کمبود ۱۱ هزار نفر نیرو روبه‌رو هستند‌

معاون حفاظت فیزیکی وزارت بهداشت گفت: در حدود ۱۲ هزار و۴۲۰ نفر نیروی حفاظت فیزیکی در تمام دانشگاه‌‎های سراسر کشور وجود دارد که ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر کمبود نیروی انسانی وجود دارد.

معاون حفاظت فیزیکی وزارت بهداشت:

دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با کمبود ۱۱ هزار نفر نیرو روبه‌رو هستند‌

دانشگاه‌های علوم پزشکی

دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با کمبود ۱۱ هزار نفر نیرو روبه‌رو هستند‌

به نقل از تسنیم، محسن حبیبی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: هر زمانی که احساس کردیم حراست بر دل سایرین نشسته به این معنی است که پیشرفت خوبی داشتیم و هر زمان که درب‌های حراست بسته باشد متاسفانه  به این معنی است که مشکلات زیاد بوده و این در حالی است که این باز بودن در به معنای درب فیزیکی نیست بلکه باید همه به این مجموعه اعتماد کنند و یقین داشته باشند که حراست می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

وی افزود: ما در مجموعه حراست به دنبال برطرف کردن مشکلات بوده و به دنبال رو کردن دست کسی نیستیم، هرجا که همه همراه هم بودیم پیشرفت خوبی در مجموعه مشاهده شده است و هر زمان که رابطه کمرنگ شده مشکلات افزایش پیدا کرده است.

معاون حفاظت فیزیکی وزارت بهداشت تصریح کرد: همکاران ما  باید حراست را از خودشان بدانند و دقت کنند که حراست به عنوان امین این مجموعه در خدمت شما است، در هر مجموعه می‌توانند کمک حال مجموعه باشند.

حبیبی بیان کرد: تعامل میان مجموعه باید زیاد باشد و این تعامل نباید به تغافل تبدیل شود، حضور همکاران در این مراسم نشان دهنده رصایت از حراست استان است، تقاضای من این است که همکاران به مجموعه حراست کمک کنند، تنها موضوعی که در حراست دیده شده برنامه بوده و بودجه دیده نشده است.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه بودجه کم است اما حراست باید در مجموعه بودجه و نیروی انسانی دیده شود، در حدود 12 هزار و420 نفر نیروی حفاظت فیزیکی در تمام دانشگاه‌‎های سراسر کشور وجود دارد که 11 هزار و 800 نفر کمبود نیروی انسانی وجود دارد و با توجه به اینکه هر روز شاهد افتتاح یک مجموعه هستیم این کمبود نیرو باید برطرف شود.

معاون حفاظت فیزیکی وزارت بهداشت عنوان کرد: برخی از نیروهای ما به سبب ارتقا تحصیلی و اعمال نشدن این ارتقا در مدارک درخواست داشتند در محیط‌های دیگر خدمت کنند که دستوری ابلاغ شد که باید ارتقا تحصیلی در مدارک مجموعه حراست اعمال شود تا انگیزه برای ماندن در مجموعه حراست ایجاد شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت